Wandeldate?

  • Paul

    Welke gekke wandelaarster wil met mij een date?

    Ik ben 26, woon in Nijmegen en volledig vrijgezel.

    Ik hoop op deze manier de vrouw van mijn leven tegen te komen.

    Mijn voorstel:

    Eerst lekker wandelen rond de Duivelsberg en daarna omelet met cashew noten scoren bij het pannenkoekrestaurant!

    Ik wacht op jullie reacties!

  • Liesbeth

    Heej Paul.

    Ik heet Liesbeth en wil graag is een keer met je wandelen.

    Maar dan wel van Parijs naar Amsterdam of omgekeerd.

    Dan kunnen we bijvoorbeeld onderweg op een camping logeren.

    ohja, ik zal mij nog even voorstellen.

    mijn naam ken je, ik ben 22 jaar oud, ik kom uit Veenendaal, ik ben kapster van beroep sinds twee jaar.

    Ik hoop iets van je te horen hier en daarna kunnen we e-mails uitwisselen.

    Veel liefs van Liesbeth Verschijk.

  • @jc

    Olala

    paul, hier heb je iemand om mee te trouwen!

    ennuh, niet meteen erover beginnen dat vrouwen alleen maar zeiken, he!

    heheheheehehehe

    met zeikende groet,

    @jc

  • @jc

    Liesbeth, bezint eer ge begint!

    Onderwerp: Vrouwen zeiken alleen maar

    Auteur: De Afpilser (catv8168.extern.kun.nl) Datum: 19-06-2000 01:33 Laatst had ik weer een vette discussie met wat vrienden van mij. Het onderwerp was vrouwen. Ik ben er proefondervindelijk achtergekomen dat de gemiddelde vrouw de laatste decennia toch aardig kan zeuren en/of zeiken. Mijn stelling luidde dan ook: “Ik denk dat 35 % van alle Nederlandse vrouwen regelmatig teveel zeikt.” Mijn vrienden twijfelden enigszins aan dat percentage, het merendeel dacht dat dat percentage aan de lage kant zit. Opeens kreeg ik een waanzinnig goed idee. We houden gewoon een soort enquete. Dus vrouwen, reageer, en beken eerlijk dat je teveel zeikt.

    Onderwerp: RE: Vrouwen zeiken alleen maar