Wandeldate?

  • Paul

    Welke gekke wandelaarster wil met mij een date?

    Ik ben 26, woon in Nijmegen en volledig vrijgezel.

    Ik hoop op deze manier de vrouw van mijn leven tegen te komen.

    Mijn voorstel:

    Eerst lekker wandelen rond de Duivelsberg en daarna omelet met cashew noten scoren bij het pannenkoekrestaurant!

    Ik wacht op jullie reacties!

  • Liesbeth

    Heej Paul.

    Ik heet Liesbeth en wil graag is een keer met je wandelen.

    Maar dan wel van Parijs naar Amsterdam of omgekeerd.

    Dan kunnen we bijvoorbeeld onderweg op een camping logeren.

    ohja, ik zal mij nog even voorstellen.

    mijn naam ken je, ik ben 22 jaar oud, ik kom uit Veenendaal, ik ben kapster van beroep sinds twee jaar.

    Ik hoop iets van je te horen hier en daarna kunnen we e-mails uitwisselen.

    Veel liefs van Liesbeth Verschijk.

  • @jc

    Olala

    paul, hier heb je iemand om mee te trouwen!

    ennuh, niet meteen erover beginnen dat vrouwen alleen maar zeiken, he!

    heheheheehehehe

    met zeikende groet,

    @jc

  • @jc

    Liesbeth, bezint eer ge begint!

    Onderwerp: Vrouwen zeiken alleen maar

    Auteur: De Afpilser (catv8168.extern.kun.nl) Datum: 19-06-2000 01:33 Laatst had ik weer een vette discussie met wat vrienden van mij. Het onderwerp was vrouwen. Ik ben er proefondervindelijk achtergekomen dat de gemiddelde vrouw de laatste decennia toch aardig kan zeuren en/of zeiken. Mijn stelling luidde dan ook: “Ik denk dat 35 % van alle Nederlandse vrouwen regelmatig teveel zeikt.” Mijn vrienden twijfelden enigszins aan dat percentage, het merendeel dacht dat dat percentage aan de lage kant zit. Opeens kreeg ik een waanzinnig goed idee. We houden gewoon een soort enquete. Dus vrouwen, reageer, en beken eerlijk dat je teveel zeikt.

    Onderwerp: RE: Vrouwen zeiken alleen maar

    Auteur: De Afpilser (catv8168.extern.kun.nl) Datum: 21-06-2000 20:13 Hmmm, Ze zou wel eens gelijk kunnen hebben. Vrouwen en mannen moeten verschillend zijn qua karakter, anders geen voortplanting. Geniaal. Ik vind jou ook wel spannend, bij de weg. Misschien is het leuk om dit onderwerp onder het genot van een lekker dineetje eens verder uit te diepen en tot een gezamenlijk standpunt te komen. Greetings, De Afpilser

    Onderwerp: RE: Vrouwen zeiken alleen maar

    Auteur: @jc (de Vrouw die reageert) (ipc379a26c.dial.wxs.nl) Datum: 22-06-2000 17:49 Leuk idee, maar doordat ik mijn vriend nog steeds de spannendse man op de wereldbol vind, kan ik helaas niet op je uitnodiging ingaan!

    Onderwerp: RE: Vrouwen zeiken alleen maar

    Auteur: De Afpilser (catv8168.extern.kun.nl) Datum: 22-06-2000 18:25 Das dan toch verdomd jammer. Nou ja, ik zoek wel verder.

    Onderwerp: RE: Vrouwen zeiken alleen maar

    Auteur: @jc (de Vrouw die reageert) (ipc379a26c.dial.wxs.nl) Datum: 22-06-2000 18:38 als je dan maar niet bij het eerste gesprek dit onderwerp aansnijdt dan! (zie onderwerp)

    Onderwerp: RE: Vrouwen zeiken alleen maar

    Auteur: De Afpilser (catv8168.extern.kun.nl) Datum: 24-06-2000 13:22 Ik doe mijn best, maar het intrigeert me zodanig, dat ik bij elk gesprek met een mogelijke kandidate al snel op dit ene onderwerp terechtkom. En dat is inderdaad niet echt bevorderlijk voor de voortgang van de conversatie.

  • Liesbeth

    Rustig maar hoor @jc, je moet toch iemand een kans geven….misschien is het wel een leuke jongen…..

    Ik wil het graag van Paul zelf horen.

    Paul, reageer eventjes als je wilt.

    Veel liefs van Liesbeth, xxx

  • Paul

    Ik ben wel pluis hoor, maar jij bent vast een pluis en dat is niet pluis!!!

  • Liesbeth

    Nou, ik zal jou verzekeren dat ik wel zeker pluis ben hoor…..

    Ik probeer gewoon op een serieuze manier hier een wandel date te krijgen…..tja mijn hobby is wandelen en ik wil graag iemand om mee op wandel (vakantie) te gaan…..

    Enne…..echte (Paul)………reageer eventjes snel, want ik wil graag rond 15 juli beginnen te wandelen……

    Veel liefs van Liesbeth.

    xxx

  • Michael

    Geen wandeldate voor dit jaar Parijs-Amsterdam, maar ik ben wel benieuwd naar je wandelervaringen. Al eens meegelopen met de Nijmeegse vierdaagse?

    En wat te denken van de vereniging LAT. Zij organiseren volgens mij ook ieder jaar Amsterdam – Parijs. Daar al eens aan gedacht, mocht Paul de afstand niet zien zitten?

    Groetjes

    Michael

  • Liesbeth

    Ja, ik heb al twee keer meegedaan aan de Nijmeegse vierdaagse, ook heb ik al een keer de strandzesdaagse gelopen.

    Het was wel zwaar, maar wel heel erg gezellig.

    groet van Liesbeth.

    p.s Ik hoop dat Paul reageerd, want het lijkt mij een enorm leuke jongen om mee te gaan wandelen enzo…..

  • De Afpilser

    Ik heb al genoeg fans, Liesbeth