Wandeldate?

  • Liesbeth

    Ohh, jammer hoor…..ik begijp dus hier uit dat je al een vriend of vriendin hebt ?

    Veel liefs van Liesbeth.

  • Michael

    Die Liesbeth, wel jammer voor je. Maar ben je op zoek naar een partner of naar een wandelmaatje?

    Als je nou een wandelmaatje zoekt, wie weet kunnen we dan eens iets afspreken..

    Amsterdam – Parijs zit er niet in, maar bij de Nijmeegse Vierdaagse ben ik wel te vinden. Wandeltempo tussen de 6 en 6,5 km per uur.

    Waarom geef je je e-mail trouwens niet, hoeft niet alles via het prikbord.

    Ik zie wel of je reageert

    Groetjes

    Michael

  • De Afpilser

    Niet zo wanhopig, Michael.

    Vergelijk eens wat internet servers zou ik zeggen.

  • Michael

    ???

    Hoezo wanhopig?

  • Myra

    Hoi Paul!

    Ik heb gisteren smakelijk gelachen om de discussie die gaande was. Ik had je oproep al eerder gelezen, maar twijfelde nog een beetje. Nu trek ik toch maar de stoute schoenen aan en vraag jou of je nog steeds trek hebt in die omelet met cashew noten!!

    Ik zal me even voorstellen,

    Ik ben Myra, van oorsprong Braziliaanse, maar ik woon al sinds mijn 3e in Nederland. Ik moet zeggen dat ik nog niet zoveel wandelervaring heb, maar het lijkt me heel leuk om al wandelend erachter te komen of het klikt tussen ons. Ik ben 24, vrijgezel en ik woon in Didam. Ik ben een ontzettende natuurgek, en wel in voor iets geks!

    Groetjes Myra

    Ps hoe zie jij er uit? Ik heb donker krulhaar, getinte huid, en de rest mag je er bij fantaseren……..spannend he!

  • Liesbeth

    Hee, wat is dit nu weer voor een getier zeg ?

    Ik denk dat dit in zijn geheel op een misverstand berust, dus zal ik het Michael even uitleggen……..

    Het i.p adres is hetzelfde als die van de directeur, dat klopt inderdaad ja……maar wij hebben hier èèn computer omdat de directeur het niet nodig vond om meerdere computers neer te zetten……..bezuiniging noemt hij dat…..( de @!#$ heeft munten te veel….maar goed) Nou, ik ben dus de schoonmaaksterr hier op kantoor aan de keizersgracht en als ik mijn kans waar zie dan spring ik achter de computer hier om in contact te komen met serieuze mensen die dezelfde hobby's hebben als ik heb……en dat is wandelen dus.

    Ik begrijp dat jullie nu een beetje argwanend zijn hoor…..zou ik ook hebben als ik jullie was, maar ik hoop dat ik het nu een beetje duidelijk heb gemaakt.

    Ik ga nu weer even verder met de balie aan het schoonmaken………….het lijkt wel of de directeur met zijn secretaresse Anita vannacht hier een feestje hebben gebouwd.

    Het zal mij in ieder geval niks verbazen.

    Veel liefs van Liesbeth Verschijk.

  • Michael

    Hoi Liesbeth,

    Argwanend was ik niet hoor!

    Maar omdat ik het zelf nogal omslachtig vind om steeds naar de discussiepagina te gaan, dacht ik: Waarom niet via de mail.

    Maar jammer dat dat niet gaat, doen we het toch gewoon zo?

    Vertel eens, hoe lang wandel je al? Al veel ervaring met lange afstanden?

    Ik loop zelf zo'n 8 jaar inmiddels. De langste afstand is 80km, de kennedymars van Haaksbergen.

    Goed, was ik even in vogelvlucht

    Groetjes

    Michael

  • Liesbeth

    Ja, wandelen is mijn passie al jaren. Als kind liep ik al heel veel.

    Altijd lopend naar school toe….5km heen en 5 km terug.

    Als ik van die lange afstanden wandel krijg ik altijd wel last van zweetvoetjes hoor, ik zeg het alvast maar van te voren hoor….want anders kun je nogal schrikken als wij samen na het wandelen in een tentje belandden…..vlak naast elkaar.

    Ik hou ervan om gemasseerd te worden over mijn hele lichaam na een grote lange wandeling…..ik hoop dat jij dan ook van masseren houd.

    Veel liefs van Liesbeth.

  • Myra

    Hey, michael, waarom date je niet met mij? Ik wed dat ik veel spannender ben dan Liesbeth….Ik heb Braziliaans bloed….ben erg temperamentvol dus…..en ik heb wel zin in een spannende date!

    ondeugende xxxx van

    Myra

    ps…..of je nodigt ons beiden uit, en gaan we kijken of daar een spannend onderonsje uit voort kan vloeien, ik sta daar wel voor open!

    xxxx

  • Michael

    Die Liesbeth..

    Waarom loop je niet mee met Nijmegen (50 km), kunnen we eens kennismaken.

    Eh, tja, even ter ontnuchtering: Ik ben wel getrouwd…

    Groetjes

    Michael