Wandeldate?

  • Liesbeth

    Nou, sorry hoor. Ik dacht zoiets van verandering van spijs doet eten hè.

    Veel liefs van Liesbeth.

  • Michael

    Jaaaaah, die indruk had ik al.

    Weet je, lijkt mij ook reuzespannend. Maar ik weet nu al dat ik daar ongelooflijk spijt van krijg naderhand. Dus sorry, valt het tegen?

    Je loopt toch wel de 50 he? Anders zien we elkaar nog niet.

    Ben benieuwd.

    Zie je het nog wel zitten, met zo'n saaie, getrouwde vent???

  • Michael

    O, de mailtjes gaan een beetje langs elkaar heen. Ik had alweer een par keer gereageerd. Ik snapte deze reactie al niet. Kijk even bij ‘Ik ben een gekke wandelaarter’

    Groetjes + liefs

    Michael

  • Liesbeth

    Dat saaie en getrouwd zijn maakt mij toch niks uit hoor………

    het gaat erom dat je grote voeten hebt, want mannen met grote voeten hebben ook grote……….en dat is veel interessanter vind ik.

    Natuurlijk loop ik de 50 k.m……………….als ik mee doe wel ja.

    Heb jij ook een grote neus…..want dan weet ik het haast wel zeker…….

    Nou ik vind je nu al lief worden en ik wil graag een wandeldate met zijn vieren………….of wij tweetjes ?

    Veel liefs van liesbeth

    xxxxxxxxxx

  • Liesbeth

    Verandering van spijs doet eten wil ook zeggen: Vreandering van vrouw doet lekkerder n*e*u……………..snap je het nu ?

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Veel liefs van liesbeth.

  • Myra

    Ik zie dit wel zitten! ennuh……ik weet niet of ik met mijn handjes van Michael af kan blijven hoor! ik vind getrouwde mannen namelijk erg spannend!!

    xxxMyra

  • Liesbeth

    VERANDERING………………………….

  • Liesbeth

    JA jij ook al………………..IK ook !!

    Das toevallig hee

    Ik g*e*i…..(sorry) op getrouwde mannen.

    Lekker iets doen wat eigenlijk niet mag.

    Veel liefs van liesbeth die ook niet met haar handen van Michael af zou kunnen blijven.

    xxxxx

    p.s Ik hoop niet dat hij dit aan zijn vrouw gaat vertellen.

  • Myra

    Myra kickt wel op getrouwde mannen hoor! en van mij mag je lekker bij je vrouw blijven, laten we zeggen, zij de lasten, ik de lusten??

    xxxvan een temperamentvol braziliaantje die wel van een stevig tussendoortje houdt…..voor de lekkere trek!

    dan beloof ik jou dat ik een mooie braziliaanse dans voor je maak, speciaal voor jou, conpleet met tangaslip!

    ondeugende xxxxx op je borst

    Myra

    ps: heb je borsthaar??

    xxxx

  • Myra

    zullen we een triootje dan?? ben jij een mooie vrouw, Liesbeth? Zullen wij samen Michael dan eens heerlijk gaan verwennen?? Ik op de braziliaanse manier, en jij met je hollandse kneepjes van het vak!!

    ps ik hou ook wel van een lekkere massage, wat dacht je van een body-to-body massage??? heb je dat weleens gedaan met een vrouw? lekker hoor! en dan mag Michael toekijken! en daarna……hummm, zal hij een beest zijn, zo gei…..hmmmm..dat krijgt ie vast niet thuis, van zijn vrouwtje, of wel, michael???!

    ondeugende xxxxvan Myra