Wandeldate?

  • Michael

    En als ik dat wel doe, wat dan?

    Ik ben trouwens een andere reactie van mij kwijt.

    Over de grote voeten enzo….

    Maar of dat nog boeiend is.

    Goed, laten we een spel ervan maken:

    Ik heb geen borsthaar, ben slechts 1,63m kort

    Draag een bril

    En ben niet uit op seks

    Valt er al 1 van jullie af?

    Of willen jullie echt gezellig met deze jongen de vierdaagse lopen?

    6km per uur, 50 km, 2x stoppen… (Na ong 20 en 35 km)

    Groetjes + liefs

    Michael

  • Liesbeth

    Nou, ik denk dat Michael vertrokken is……..of hij trekt ergens anders aan op dit moment (grapje)…………….nou laten we er maar van uit gaan dat hij wel weer bijtrekt.

    Veel liefs van Liesbeth die samen met Myra voor jou gaat dansen

    NAAKT !!

  • Michael

    Nee hoor, ik ben er nog. En dat dansen, daar ben ik wel benieuwd naar, wanneer? Waar?

    Een keer een massage, ook geen probleem, maar binnen de grenzen stelletje ondeugden. Ik zie jullie dinsdag aan de start, bij het koffiekraampje 3.30.

    Groetjes en liefs voor beiden,

    Michael

  • Myra

    nee hoor, maar weet je wat het is, van al dat lopen en de frisse buitenlucht, krijg ik zo'n honger……….als je begrijpt wat ik bedoel! en je lijkt me echt heel spannend, borsthaar of geen borsthaar! en de braziliaanse mannen zijn ook niet allemaal even groot!

    misschien ben ik te snel geweest, ik liet me even gaan, sorry. Ik bennu eenmaal erg warmbloedig vanaard, dat zit er in, bij ons latinas!

    sorry als je op de een of andere manier afgeschrikt bent!

    maar ik heb wel zin in die wandeling!

    en dan kunnen we nog zien wat er daarna van komt, vind je het toch niet stiekum lekker spannend? en je vrouw hoeft hier toch niets van te weten??? in brazilie is vreemdgaan de mormaalste zaak van de wereld, hoor!

    je leeft maar een keer!

  • Liesbeth

    Lekker klein van stuk daar ben ik helemaal weg van Michael.

    Ik val op kleine mannetjes want die zijn in hun hart ontzettend groots.

    Ik denk dat Myra en ik toch wel een andere wandelroute in gedachten hebben……………..maar dat bespreken wij nog wel.

    Zullen we alvast iets afspreken met zijn drietjes en wie weet volgt Paul wel mee……

    Je zult er geen spijt van krijgen Michael……….wat niet weet wat niet deert moet je maar denken……

    Ik heb een drie persoons tentje dus eigenlijk zouden we er dan nog een tentje bij moeten hebben als Paul ook mee gaat.

    Veel liefs van Liesbeth

    p.s Michael heb jij misschien ook een tent ?

  • Myra

    als Myra aan jou begint, dan ken je je grenzen niet meer, lekkere beer van me!

    want ik wakker een grenzenloos verlangen in je aan, let maar op!

    xxxxMyra

    xxxxxxxx op je buik…..ik ga steeds lager, zoals je leest…..hmmmm

  • Michael

    Helaas, ik slaap in een vouwwagen en mijn vader slaapt aan de andere kant in diezelfde wagen.

    Liefs

    Michael

  • Myra

    humm, dan kom je toch wat later thuis?? je mag van pappie toch wel de bloemetjes buiten zetten?

    wel spannend hoor, dan moeten we nog oppassen ook!!

    hmmm

    ondeugende xxx op het onderste deel van je buik

    (ik ga steeds lager en lager en lager, fantaseer er maar lekker op los, lekker dier van plezier! want ik maak dit alles werkelijkheid, hmmmmmm)

  • Liesbeth

    Geeft niets joh…….laat je vader toch lekker slapen….

    Myra neemt wel een tent mee en anders kan die Paul gewoon niet mee en gaan we gewoon met zijn drietjes in mijn tent.

    Die tent is lekker ruim dus het moet lukken.

    En bovendien, wie heeft het hier over slapen………?

    Eerst gaan wij voor jou dansen NAAKT, en dan vervolgens volgt de rest vanzelf.

    Ik weet zeker dat je het nu al niet meer houd….

    Laten we snel een afspraak maken.

    Over twee weken ?

    veel liefs van Liesbeth.

    xxxxxx op jouw ……..

  • Michael

    We zien elkaar in Nijmegen, maken we daar een afspraak OK?