Wandelharz - Wandelen in de Harz Duitsland

  • Hermann

    Vanaf 2005 organiseren wij wandelweekenden en weken in het Harz gebergte, onze verblijfplaatsen verschillen nog wel eens zo vertrokken wij b.v.b uit Sieber, Hahnenklee / Bockswiese, Wildemann, Braunlage en de meeste keren vanuit de Heksenketel in Neuwerk/Elbingerode. Meer dan 107 wandelweekenden verzorgde wij voor de wandelsite.nl.Wandelen door en voor wandelaars op niet commerciele basis waar een goed gesprek ook mogelijk moet zijn. Wandelen, om ons heen kunnen kijken, fotograferen en in de avond lekker uit eten dat moet z’n wandeldag een mooie invulling geven.Als vervoermiddel gebruiken wij een 9 persoon's bus van de firma van Oort uit Eck en Wiel. Huur en het brandstof gebruik zitten bij de kosten van dit weekend of week inbegrepen, deze dagen rijden wij gemiddeld 1350 tot 1500 km naar en door de Harz en weer terug naar Maarn / Nederland ons beginpunt van het weekend of week. Op deze website vindt u een uitgebreide agenda van de wandeltochten die wij verzorgen en u leest het goed er staat wij! Samen met mijn jongere vriend Wobbe organiseer ik deze wandel tochten en de rolverdeling is dan zo; beide chauffeur van ons busje, Wobbe de wandelgids en Hermann organisatie & logistiek. Aanmelden of informatie via: wandelharz.nl of email: wulffh@live.nl

  • Liselot

    Beste meneer/mevrouw, Mijn naam is Liselot van Eeuwijk en ik ben vierdejaarsstudent aan Breda University of Applied Sciences. Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeeronderzoek voor Brabander Alm. Dit is een appartementencomplex is een Oostenrijk. Voor mijn afstudeeronderzoek moet ik de wensen en behoeften van Nederlanders in kaart brengen ten aanzien van een vakantiebeleving in de zomervakantie in Oostenrijk. Dit wil ik gaan doen door middel van een enquête. De doelgroep van Brabander Alm die vooral in de zomervakantie naar Oostenrijk gaat bestaat uit Nederlanders die geïnteresseerd zijn in wandelen. Het invullen van de enquête duurt slechts 5 minuten en het zou mij enorm helpen als een aantal personen uit jullie netwerk deze enquête invullen. Daarnaast is de enquête geheel anoniem en wordt er betrouwbaar met uw gegevens omgegaan. Hieronder is de link naar de enquête te vinden:

    https://buas.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_8CdlEHCeSPJfwJ7 Met vriendelijke groeten,Liselot van Eeuwijk