Februari/maart….. Einde van de winter! Nog geen echt voorjaar…. Behoefte aan warmte en zon?

Ga mee en laat je onderdompelen in de warmte, de kleuren en het licht van Marokko. En geniet van de weldadigheid en de eindeloze leegte en stilte en het ritme van de woestijn…

Van 23 februari t/m 7 maart 2013 organiseer ik een 13-daagse WANDELTREKTOCHT MET KAMELEN DOOR DE SAHARA. Met bagagevervoer, overnachtingen in Marrakech en de Vallée du Draa en zo mogelijk bezoek aan de kasbah in Aït ben Haddou…

Ik organiseer deze reis samen met Mohamed, een professionele en geregistreerde Marokkaanse gids.

We lopen door eindeloze vlaktes, kamperen in de zandduinen, slapen onder een hemel vol sterren…. genieten van een vuur, het ritme van kamelen en van de muziek van onze Marokkaanse begeleiders…

Februari/maart vind ik altijd een prettige tijd om in de woestijn te zijn. De dagen zijn al weer langer en de avonden en nachten minder koud… heerlijk ontspannen… en heerlijk om na het wandelen en ‘s-avonds nog lekker buiten te zitten.

Meer info: www.beamulder.nl of 050-3113511

Hartelijke groet,

Bea Mulder