wandelen op blote voeten

• dave

Het lijkt mij leuk om met iemand of meerdere, te wandelen die het leuk lijkt om dat blootvoets te doen.

Heb zelf enige hardloop ervaring blootvoets, maar aangezien dit niet echt wil vlotten wil ik gaan wandelen.

Het schijnt gezond te zijn en geeft zeker een vrij gevoel.

Ben zelf absoluut geen gevorderde wandelaar, maar misschien dat een wandeling van een uur iets is om te beginnen?

Zelf ben ik 35, man, en wonende in noord-holland.

Groeten,

Dave

• Kees

Hallo Dave,

Dat is inderdaad een bevrijdende en gezonde ervaring.

Loop zelf al een paar jaar zo veel mogelijk op blote voeten en woon ook in NH.

Ken ook nog wat meer mensen die dezelfde hobby hebben.

Wellicht kan je me een mailtje sturen om het verder te bespreken en dan kunnen we eventueel eens afspreken voor een gezamenlijke wandeling.

Ik hoor het wel.

Groeten,

Kees

• Kees

Hallo Dave,

Dat is inderdaad een bevrijdende en gezonde ervaring.

Loop zelf al een paar jaar zo veel mogelijk op blote voeten en woon ook in NH.

Ken ook nog wat meer mensen die dezelfde hobby hebben.

Wellicht kan je me een mailtje sturen om het verder te bespreken en dan kunnen we eventueel eens afspreken voor een gezamenlijke wandeling.

Ik hoor het wel.

Groeten,

Kees

• barefoot@live.nl

Hee Kees,

Leuk een reactie te lezen! heb echter geen idee hoe jou te contacten want moest opnieuw registeren..

zeker iets fout gegaan..

• Kees

Hallo Dave,

Momenteel is het wat aan de frisse kant,maar zodra de temperatuur iets stijgt kunnen we wat mij betreft een keer afspreken.

Ik begrijp dat je een ‘beginner’ bent zodat je inderdaad niet een te grote afstand moet doen de eerste keren.

Door regelmatig op blote voeten te lopen raken je voeten al snel gewend en na een paar weken moet hardlopen ook geen probleem zijn.

Zelf loop ik zo veel mogelijk op blote voeten, maakt niet uit waar; strand, bos,asfalt,stad en dat gaat vrijwel probleemloos.

Mijn mailadres is daan5olivier@yahoo.com

Ik zou het leuk vinden als je een bericht stuurt zodat we uiteindelijk een datum kunnen prikken voor een uitstapje.

ik zal dan ook proberen nog meer schoenlozen uit te nodigen, die ik ken.

Groeten van Kees.