wandelgroep zoekt nieuwe leden

• wandelen en eten

Reeds jaren bestaande wandelgroep in Amsterdam e.o. zoekt nieuwe leden in de leeftijd van 45 - 65 jaar. Wij zijn een gezellige groep mensen, m/v, die een dagje buiten zijn afsluiten met een etentje in een goed restaurant.

Wij lopen iedere 4e zondag van de maand 20 km. Bij toerbeurt organiseert een van de leden de wandeling en reserveert een restaurant in de plaats van aankomst. Zowel begin- als eindpunt van de wandeling zijn te bereiken met het OV.

Spreekt deze uitnodiging je aan, laat dan een berichtje achter op bovenstaand mailadres en je krijgt spoedig een reactie!

• esther van der sluis

hoi wandelgroep

ik ben esther 45 jaar oud kom uit amsterdam heb div wandeltochten altijd afgelegt nu zoek ik een groep waar ik bij me kan aansluiten

jullie oproep sprak me aan dus ik wacht graag reactie af van jullie

groetjes esther

• cees godeschalk

Dag Esther,

Leuk dat je op onze oproep reageert! Wij wandelen weer op zo. 27 november. Je zou dan mee kunnen lopen en dat stelt zowel jou als ons in de gelegenheid met elkaar kennis te maken en te zien of het klikt. Voel je voor dit voorstel dan is het belangrijk dat jij je mailadres doorgeeft zodat wij je de uitnodoging, meestal in de week voorafgaand aan de wandeling, kunnen toesturen.

Groeten, Cees.

• Cees Godeschalk

Dag Esther,

Op 6 november reageerde ik op jouw mailtje. Ik heb daar van jou geen reactie op gekregen.

Aanstaande zondag is er een wandeling. Loop je mee?

Groeten, Cees.

• jeannet engelen

Dag wandelgroep,

Hoewel jullie oproep alweer van oktober vorig jaar is wil ik bij deze mijn interesse kenbaar maken.

Kan ik een keer meewandelen om te kijken of ik me aan wil sluiten bij jullie wandelgroep?

Met vriendelijke groet

Jeannet Engelen

• Trudy Drüggen

Dag wandelgroep,

Net als Jeannet - die ik overigens niet ken - meld ik me alsnog als geïnteresseerde. Als de oproep nog geldt, loop ik graag een keer een wandeling mee om te kijken of jullie groep iets voor me is.

Met vriendelijke groet,

Trudy

• Karine van Greevenbroek

Beste mensen,

Jullie oproep spreekt me aan. Ik ben op zoek naar een wandelgroep. Is het mogelijk om ter kennismaking een keer mee te wandelen?

Met vriendelijke groet,

Karine van Greevenbroek