Wandelmaatje Limburg ?

• Binta

Hallo,

Ik heb reeds een oproepje geplaatst…helaas geen reactie, misschien omdat ik me toen beperkt heb tot Maastricht.

Maar natuurlijk kan ik me dankzij mijn ov-chipkaart ook verplaatsen naar een afgesproken vertrekplaats;).

Ben 59, zoek wandelmaatje (s)….wil iets opbouwen omdat ik volgend jaar in Wales (tijdens een familiebezoek)wil gaan wandelen.

Groetjes, Binta

• Andre

Hoi, ik heb net ook een advertentie geplaatst. Wales lijkt mij een leuke omgeving om te wandelen.

Hoe wil jij dit met bezoek combineren als jij een maatje erbij hebt?

Lijkt me goed idee om eens met elkaar te wisselen van gedachten.

Je kan me mailen op Avdg1960@hotmail.com

Groetjes,

Andre

• Binta

Hallo Andre,

Haha…ik zoek geen wandelmaatje voor Wales want daar heb ik mijn familie maar ik zoek wandelmaatjes in Limburg omdat ik een conditie wil opbouwen.

Ik heb altijd veel gefietst en slechts sporadisch gewandeld (ook geen grote afstanden) dus het is de bedoeling van om de week of om de 2 weken een flinke wandeling te maken met iemand of enkele personen.

grtjs, Binta

• walter

hallo Binta,ik heb je oproep gezien ,en ik ben zelf ook op zoek naar wandelmaatje,ik zou graag in april of mei één week de eifelsteig gaan doen in Duitsland.

heb je interesse laat dan een seintje aub .ik woon in Tongeren (belgie) niet ver van maastricht;

• Dorine

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe ik hier een zoekertje kan plaatsen ?

Ik heb geen ervaring met dit soort sites !

Bedankt !

• Binta

Hallo,

Je gaat naar nieuw bericht en typt dan daar in bij onderwerp wat je zoekt en vervolgens zet je je tekst en dan plaatsen zoals je nu gedaan hebt :-)

Succes,

Binta