Uitdaging
Wie heeft er zin om op zaterdag 27 augustus samen met mij de Karwendelmarsch in Oostenrijk te lopen?
De Karwendelmarsch is een wandeling van 35km (uitstappunt) of 53 km door de bergen van Oostenrijk met 3500m klimmen en 2500m dalen in een dag. Vertrek van de tocht 's-morgens om 6.00 uur, uiterlijke aankomsttijd 20.00 uur. Om 15.00 uur moet je het 35km punt gehaald hebben om door te mogen/kunnen gaan voor de 53km.
Het lijkt mij gezellig deze (zware) tocht (die ik vorig jaar ook heb gelopen) met twee of meerdere personen (man/vrouw) te maken.
De heen -en terugreis kunnen we gezamenlijk maken, wel zo gezellig en praktisch ! (ik heb een auto ter beschikking), evenals het boeken van een hotel/pension. De reiskosten kunnen we dan mooi delen en als iemand anders ook kan rijden kunnen we ook mooi afwisselen.
Zoals gezegd een zware maar mooie wandeling en echte uitdaging, wie durft !
Karwendelmarsch, 27.08.2011 | Scharnitz
„De legende leeft!“ – zo luidde het motto van de Karwendelmarsch van Scharnitz doorheen het
Karwendelgebergte tot in Pertisau aan de Achensee. De legendarische mars wordt ook in 2011 weer
samen met de TVB Vitalregion Achensee georganiseerd. De om en bij 2.000 te verwachten
deelnemers zullen zeker gefascineerd worden door de heerlijke route doorheen één van de mooiste
natuurbeschermingsgebieden in het Alpengebied. Info: www.karwendelmarsch.info
Rene van de Beek
r.vdbeek@xs4all.nl