Beste lezers ik ben van plan over 2 jaar (ik ga in de VUT) om naar Rome ( mijn geboorte stad)te wandelen.
Ik ben aan het mentaale voorbereiden en daaroom zoek ik alle mogelijkheden om erachter te komen wat is de beste route.
Ik loop al jaren en nog steeds dagelijks.Ik vraag iemand die plattegrond heeft van de verschillende route die het beste aangewezen zijn door verschillende verenigingen, zodat ik kan ze uitprinten. Alles is welkome, het liefst plattegronden waar iedere dorpje, steegje, heuvel of bergen, aangegeven worden. Dat helpt mij om concrete een idee te hebben , hoe zo'n lang reis die meer dan 2000 km is ik eigen kan maken.UITERAARD te zijner tijd zal ik mij een GPS aanschaffen, maar karten en plattegronden geven toch een lekker gevoel, zodat je door ze te bekijken en te lezen , precies weet waar je bevind.
Ik maak gebruik van deze oproep om tevens te probeer iemand te vinden (V-M-)die misschien(samen) met mij de reis te onderneem.Logisch dat gaat niet zo makkelijk, het eerste kennis maken , en beetje van de zelfde leeftijd zijn (+-60,het mag ook iets jonger zijn ),wonende in de buurt van Rotterdam enz.enz,er is in ieder geval nog tijd over om eventueel samen te proberen.Ik hoop dat mij zal lukken. Wie weet.
Een groot voordeel: eenmaal in Italie, de taal en het eten , zal geen probleem opleveren.
Groetjes: Carmine.
Dit is mijn e-mail adres: pulcinella123@hotmail.com
CIAO