Ben op zoek naar dunne wandelsokken.
Welk merk komt daar voor in aanmerking.
Groet,
Ruud.
Waarom dunne wandelsokken? Mij hebben ze altijd verteld dat een dikkere sok beter is, ivm het het absorberen van vocht, en het ventileren rond de voet. Ikzelf loop al jaren op Falke tk2 sokken. Deze kosten ongeveer 17,50 per paar, maar de afgelopen vijf tot zes jaar heb ik nog geen enkel paar versleten.
Af en toe sokken bij de anwb, of xenos gekocht maar deze kwaliteit is toch beduidend minder. Het grote nadeel is dat deze snel ruw (schuurpapier) worden na een paar keer gewassen te zijn. Wel heb ik een tijdje geleden nomad wandelsokken gekocht, ergens in een aanbieding. Deze zijn wel dun, maar ook zeer prettig om mee te lopen. Kan er verder geen model of type-aanduiding op vinden.
Voor meer info …..
hoi Ronald,
Bedankt voor je reactie.
ik stelde deze vraag omdat ik met me huidige sokken problemen had, het warensokken van Falke tk1, na ongeveer 10 km
had ik hele zweterige voeten, aangezien ik aan het trainen ben voor de 4 daagse is dat best een probleem.
ik heb onder tussen een test gevonden op internet over wandelsokken.
ik heb laatst sokken gekocht van Rohne dit zijn zwitserse wollen wandelsokken.Super heb bijna geen zweterige voeten en het gaat nu stukken beter.
Groet,
Ruud.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?