4 Daagse slaapplaatsen in t centrum v Nijmegen

• Silvia Vos

4-Daagse slaapgelegenheid in het centrum van Nijmegen

Op een bijzondere plek in het hart van Nijmegen bieden wij u een slaapplaats aan in onze woning, tijdens de 4-Daagse.

Midden in het centrum van de gezellige Zomerfeesten en op 10 min. loop afstand van de startplaats voor de wandelaars, kunt u gebruik maken van ons aanbod.

Voor 50 euro per nacht kunt u van ons verwachten dat wij voor u een ontbijttafel hebben (lunchpakketje zelf te maken tijdens ontbijt), en een avondmaal (simpel doch gezond en voedzaam). Met 2 personen deelt u de ruime slaapkamer van onze oudste dochter. Wij hebben 1 bed, 1 twijfelmatras op de grond(1.40 bij 2.00) en 1 opklapbed. Op de tweede kleinere slaapkamer is 1 hoogslaper (vast aan de muur) beschikbaar en 1 matras op de grond onder de hoogslaper.

U kunt gebruik maken van onze ruime badkamer met hoekligbad met douche en van het toilet op de begane grond. Verder bent u vrij om gebruik te maken van onze woonkamer met tv.

Wij vinden het niet prettig wanneer er gerookt wordt in ons huis. Maar u kunt altijd even naar buiten in onze (kleine) tuin of op ons dakterras.

Wij zijn een gezin met 2 kinderen (8 en 9 jaar oud, zij zijn logeren tijdens de 4 daaagse), en het lijkt ons gezellig dit jaar de 4 Daagse eens een avontuurlijk tintje te geven door ons huis beschikbaar te stellen.

Voor meer informatie kunt u contact op nemen via de mail: silroen@zonnet.nl

Met vriendelijke groet,

Jeroen en Silvia

• karin

hoi jeroen en silvia

heb jullie nog een slaap plaats over?

het is wel onder voor behoud want ik moet me 7 maart nog inschrijven!

Ik ben en moeder van 42 jaar en loop de vierdaagse alleen mee.

het is voor de tweede keer, de eerste keer ben ik helaas door blaren uit gevallen.

ik hoor graag wat van jullie!

groetjes karin

• Dave Bindervoet

Beste Silvia Vos

Ik wil graag in aanmerking komen voor één van de slaapplaatsen die u aanbiedt.

Ik ben man en loop de 50 km.

Uiteraard is de prijs akkoord.

Indien u nadere informatie wenst dan graag even een é-mailtje.

Ik wil zo spoedig mogelijk weten of er een plaats voor mij beschikbaar is.

Dit i.v.m. verder zoeken naar een slaapplaats.

Groetjes

Dave Bindervoet, Hoogvliet (nabij Rotterdam)

• Lidy Weber

Mijn vriendin en ik zoeken een slaapplek, zij gaat voor de eerste keer lopen ik voor de 8e keer, lopen dan wel de 30km. groetjes Lidy