Hallo,Ik zoek iemand om samen vanuit florence naar rome te lopen.
Veel samen beleven en lekker lopen.
Ik ben 58 jaar en heb in 2008 santiago bereikt met een vriendin.
Helaas kan zij niet mee,maar ik wil graag alles delen dus wie wil???
Beste Ineke, nu pas lees ik voor het eerste je oproep.Al bij voorbaat wil ik geen speelbreker zijn in jou contact met de heer Be Santing.
Ik zal probeer in het kort mijn wens te vertellen. Ik ben en italiaan van oorsprong al 40 jaar in Nederland.Mijn droom is altijd geweeest om ooit naar Rome te lopen, ( vanuit Nederland) mijn geboorte stad.Het is nu voor mij nog niet mogelijk vaanwege mijn werkzaamheden. Over zeker 2 jaar wil ik dat onderneem.Ik zou je 100 a4 vellen over mijn zelfde kunnen vertellen , maar wie weet komt hopelijk en keer, het is bij deze niet de bedoeling.
Ik ben en fanatiek loper met en gemiddeld per week tussen de 40 a 50 km.Waaroom samen met iemand? Ik heb namelijk overwoog om voor de eerste keer om alleen te doen, ma realisser ik mij dat zonder ervaring, betere zulke lange reizen betere zal zijn om samen met en ervaren iemand te doen.
Ik hoop dat iij ook met mij te zijner tijd kontakt zal nemen , zodat ik van jou verhalen kan horen omtrent jou reizen die misschien ga je onderneem samen met de heer Be Santing.
Bij deze wens ik jullie veel succes en plezier.
Ik ben op deze site aangekomen via de boek: Op pelgrimstocht naar Rome, waar ik lid van bent.
Ineke , veel succes en de groetjes: Carmine TORES
N.B. Let a.u.b. niet op de grammaticale fouten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?