wandelmaatje naar rome gezocht.

• ineke van veenendaal

Hallo,Ik zoek iemand om samen vanuit florence naar rome te lopen.

Veel samen beleven en lekker lopen.

Ik ben 58 jaar en heb in 2008 santiago bereikt met een vriendin.

Helaas kan zij niet mee,maar ik wil graag alles delen dus wie wil???

• besanting

ineke van veenendaal Schreef:

——————————————————-

> Hallo,Ik zoek iemand om samen vanuit florence naar

> rome te lopen.

> Veel samen beleven en lekker lopen.

> Ik ben 58 jaar en heb in 2008 santiago bereikt met

> een vriendin.

> Helaas kan zij niet mee,maar ik wil graag alles

> delen dus wie wil???

• be santing

hallo, wanneer wilt u de wandeltocht beginnen. groeten be santing.

• Ineke van Veenendaal

Hallo, ik weet niet of U een man of vrouw bent , beide is goed !!

Ik wilde gaan eind Augustus, en de maand September.

Hoor graag weer van U.

Vr.groet Ineke van Veenendaal

• be santing

hallo, ik ben een man. ben een echte liefhebber van wandelen. heb in oktober nog een week gewandeld in ierland. misschien kunnen we wat afspreken om alles wat door te nemen en mekaar even ontmoeten. groeten be santing.

• ineke van veenendaal

Hallo wandelmaat,

Ik had al eerder een berichtje teruggestuurd mischien niet aangekomen , maar bij deze alsnog.

Zou je wat meer gegevens van jezelf willen vertellen,oa waar woon je , hoe oud ben je , en hoe is je voornaam.

Gr.Ineke.

• be santing

hallo ineke, mijn naam is be', ik woon in emmen, leeftijd 63 jaar. tel.0591-619741

• ineke van veenendaal

Hallo Be

k ben vandaag aan de wandel, maar ik bel je vanavond even rond 7 uur ik hoop dat dat uitkomt.

Gr. Ineke

• be santing

hallo ineke, ik ben om 7 uur thuis. groeten be' santing

• Carmine

Beste Ineke, nu pas lees ik voor het eerste je oproep.Al bij voorbaat wil ik geen speelbreker zijn in jou contact met de heer Be Santing.

Ik zal probeer in het kort mijn wens te vertellen. Ik ben en italiaan van oorsprong al 40 jaar in Nederland.Mijn droom is altijd geweeest om ooit naar Rome te lopen, ( vanuit Nederland) mijn geboorte stad.Het is nu voor mij nog niet mogelijk vaanwege mijn werkzaamheden. Over zeker 2 jaar wil ik dat onderneem.Ik zou je 100 a4 vellen over mijn zelfde kunnen vertellen , maar wie weet komt hopelijk en keer, het is bij deze niet de bedoeling.

Ik ben en fanatiek loper met en gemiddeld per week tussen de 40 a 50 km.Waaroom samen met iemand? Ik heb namelijk overwoog om voor de eerste keer om alleen te doen, ma realisser ik mij dat zonder ervaring, betere zulke lange reizen betere zal zijn om samen met en ervaren iemand te doen.

Ik hoop dat iij ook met mij te zijner tijd kontakt zal nemen , zodat ik van jou verhalen kan horen omtrent jou reizen die misschien ga je onderneem samen met de heer Be Santing.

Bij deze wens ik jullie veel succes en plezier.

Ik ben op deze site aangekomen via de boek: Op pelgrimstocht naar Rome, waar ik lid van bent.

Ineke , veel succes en de groetjes: Carmine TORES

N.B. Let a.u.b. niet op de grammaticale fouten.