Slooploop 2011?

• henk

Ooit verbaasde/irriteerde ik mij over de media aandacht die de strand6daagse altijd weer krijgt in het Journaal en de kranten. 20 km per dag en ieder jaar dezelfde 5 uitvallers… Effin, ik heb toen een klein groepje verzameld en de afstand (120 km) een aantal jaren in 3 dagen gelopen (2 overnachtingen). Toen dat geen uitdaging meer was hebben wij de tocht een paar maal in 2 dagen gelopen (1 overnachting). Redelijk overgewicht en redelijk ongetraind. Wat een magische tocht! Nacht doorlopen om binnen 48 uur binnen te zijn, want dat is het doel. Kracht krijgen van die mooie zee.

Vrijdagavond vertrek Hoek van Holland 22 uur

nacht doorlopen en zaterdag 18.00 aankomst IJmuiden

luxe overnachting in Hotel vlak aan zee

ontbijt om 05.00 uur

vertrek andere kant Hoogovens om 06.00 uur

Voor 22 uur aankomen in Den Helder

1e dag = 65 km

2e dag = 55 km

Er ging het hele weekend een bezemwagen mee die ons de 1e nacht van eten voorzag en waarmee de uitvallers werden opgepikt.

Mijn probleem is nu dat er niemand meer mee wil. Ik zou de tocht graag nog eens lopen. Is er iemand die dit leuk lijkt? Het ultieme gevecht met jezelf.

• bas hoppel

ja, ik. en ik ben serieus. Ik heb het afgelopen jaar veel gelopen op Kreta en wil daar, na volgend jaar, blijven lopen. A.s. zondag loop ik voorlopig voor de laatste keer in de bergen van Kreta en keer daarna terug naar Nederland en ik vind dit een fantantisch en uitdagend vooruitzicht.

Mail me: vassilitours@gmail.com

• John

Henk,ik loop deze tocht al 21 jaar.

Wat betreft die 2 daagse loop over het strand zou ik mogelijk mee willen doen.

Houd mij op de hoogte.

echt uniek is het niet.

Jaren geleden hebben enkele strand6daagse wandelaars hem in 1 x gelopen.

John