Huis te huur aangeboden tijdens Vierdaagse.
Net als andere jaren bied ik ook dit jaar weer mijn huis te huur aan tijdens de Vierdaagse.
Ik ben er dan niet dus U kunt dan helemaal Uw eigen gang gaan. Deze constructie is eerdere lopers altijd heel goed bevallen.
Mijn huis ( tussenwoning) staat in de populaire wijk Brakkenstein (achter Radboud en universiteit), vlakbij het bos.
In mijn straat bevindt zich een bushalte op een minuut loopafstand. Op die manier bent U met een minuuut of 7 bij de start. U kunt ook Uw fietsen meenemen, dan ben U er in een kwartiertje.
Ik heb op de bovenverdieping een tweepersoonsbed op de ene slaapkamer en op de andere kamer een tweepersoons slaapbank met uitstekende matras. De badkamer is drie jaar geleden gerenoveerd, het toilet beneden vorig jaar nog. Het huis heeft zowel een achter-als een voortuin.
Aan de voorkant kijkt U in de woonkamer uit op de bomen van een kloostertuin, in de achtertuin kunt U heerlijk zitten. In de keuken heb ik een koelkast, vaatwasser, een magnetron, waterkoker, kofiezetapparaat en broodrooster en in de kelder staat een vriezer. Ook heb ik een internetaansluiting op een klein kamertje boven.
Voor U komt zorg ik dat alle ingrediënten voor een goed ontbijt aanwezig zijn. U kunt Uw wensen tevoren aan mij doorgeven. Ook zorg ik voor wat pizza’s in de vriezer als U dat wilt.
In de buurt, op loopafstand zijn winkels zoal een bakker, een slager,groenteboer, pinatomaat, Spar, Aldi, snackbar etc.
Ik verhuur mijn huis in die week voor minimaal 5 tot maximaal 7 nachten, aankomst - en vertrektijd in overleg. De prijs bespreek ik met U zodra wij met elkaar in contact treden. Ook wil ik van tevoren graag met u kennismaken , bijvoorbeeld eind april/ begin mei. Mijn voorkeur gaat uit naar ietwat rustige mensen want ik houd mijn buren graag te vriend.
Ik wens U veel succes bij het trainen !
Vriendelijke groeten van Pioenroos