Hallo,
Ik - vrouw met bouwjaar 1972- wandel regelmatig afstanden van 5-8 kilometer. Nog niet echt om bij neer te vallen, vandaar dat ik de afstanden wil opbouwen en vermeerderen. Mijn doel is ooit (?) een mooie wandelvakantie in Schotland, Noorwegen of Engeland te houden.
Het liefst wandel ik in de straal van Appelscha-Steenwijk-Meppel-Heerenveen en het lijkt me leuk om dit eens met anderen te doen. Misschien kunnen we van lieverlee vaste tijden afspreken, zodat er ook opbouw in zit…..maargoed dat zien we dan wel. Het wandelen is voornamelijk in het weekend en in de toekomst zou de maandagmiddag of donderdag ook kunnen.
Ben in het bezit van een OV-jaarkaart, dus als het klikt zijn eventueel uitstapjes ergens anders naartoe geen probleem. Denk aan NS wandelroutes, knapzakroutes, musea in combi met wandelen…afijn mogelijkheden genoeg.
Leeftijd, vind ik niet belangrijk, humor wel…..en of die hetzelfde is….daar komen we dan vanzelf wel achter *grijnz*
Wil je een keertje proefwandelen, laat wat horen. Sam.
PS
Dames die reageren: Geen probleem
Heren die reageren: Ook welkom, noteer wel even: Ik ben NIET op zoek naar een relatie, gewoon een wandelmaat