Wandelmaatje gezocht, omgeving Lobith, Zevenaar

• Debby

Hoi Allemaal,

Sinds 3 jaar woon ik in Lobith, en heb ontdekt dat het hier heerlijk wandelen is. En dat doe ik dan ook regelmatig. En dan lijkt het mij gezellig om dat met wat meer mensen te doen, is soms toch net iets gezelliger. Ik zelf zat te denken om eens in de twee weken wat af te spreken, en misschien na afloop ergens wat te drinken om na te kletsen. Mijn conditie is nog niet zo heel erg best (na een ziekte periode) dus had in gedachten om zo een 2 uur te wandelen. Andere ideeën zijn altijd welkom.

Natuurlijk altijd handig om iets over mezelf te vertellen. Ik ben een vrouw van 37 jaar, ben getrouwd en heb geen kinderen.

Graag tot ziens!

Groetjes Debby

• petra

hallo Debby,

Ik ben een alleenstaande vrouw van 35 jaar en woon in Arnhem, en ben ook op zoek naar een wandelmaatje.

Ik wandel niet zo heel veel, maar vind het erg leuk.

Misschien leuk om eens af te spreken.

Groetjes petra

• Debby

Hoi Petra,

Gezellig dat je reageerd, zou je mijn een mail kunnen sturen? Kunnen we iets afspreken.

duitsland-heidi@live.nl

Groetjes Debby

• petra

Hoi Debby,

ik heb je een mail gestuurd!

Groetjes petra

• Debby

Hoi Petra,

Volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan, ik kan geen mail vinden:S

Zullen we nog een poging doen? duitsland-heidi@live.nl

Groetjes Debby

• petra

Hoi Debby,

Ik heb een nieuwe mail naar je gestuurd. Maar zag ook dat mijn vorige mail niet in mijn verzonden items staat. Dus waar die gebleven is………………. geen idee.

hoop dat deze wel aankomt!

Groetjes petra

• j. van osch

Ik ben een vrouw van 58 jaar, kan heel goed lopen, maar gaat mij niet om grote afstanden, maar om gezelligheid. Ik heb een klein hondje, een jack russell, die ik wil meenemen.Ik woon in Zevenaar.Kan in het week-end en soms door de weeks.