Ben 43 jaar en op zoek naar wandelvereningingen of wandelgroepjes die regelmatig op zondag een wandeltocht maken in de regio Zuid limburg en waar ik me zou kunnen aansluiten.
Hallo beste en lieve wandelvrienden,
We hebben elkaar door de vakantieperiode al weer een hele tijd niet meer gezien en eerlijk gezegd….ik begin jullie te missen. Daarom weer een aantal voorstellen om weer eens bij te kletsen, vakantie ervaringen uit te wisselen, samen te genieten van een leuke omgeving, lekker eten, drankje en vul zelf verder maar in.
Op 20 september a.s. willen we gaan wandelen vanaf Noorbeek richting ‘s Gravenvoeren. Huub weet er een mooie route van ongeveer 15 km (kan dus ook ietsje meer zijn). We verzamelen om 11.00 uur bij Cafe d’r Pley, Pley 2 in Noorbeek waar we natuurlijk eerst aan de koffie of thee gaan voordat we vertrekken. Aanmelden zoals altijd gewenst zodat je weet dat we op je wachten.
Op 18 oktober a.s. gaan we naar Hasselt. Daar zijn dan de jeneverfeesten. Om 10.00 uur verzamelen bij de parkeerplaats aan de Geusselt. Ik wil graag om 11.00 uur in Hasselt zijn. Ik heb aan Myriam gevraagd of ze een leuke route voor ons weet en het volgende bericht van haar teruggekregen:
Wat betreft 18 oktober: ik zal er voor zorgen dat ik rond tien voor 11 in de Elfde Liniestraat ben. Er is parking nabij het zwembad. Daar is een cafetaria waar we eerst iets kunnen drinken. Vlakbij ligt het mooie Kapermolenpark dat uitkomt aan de Japanse tuin.
Dan wandelen we naar het golfterrein, de enige andere groene plek vlak aan het centrum. Op de weg terug komen we opnieuw langs de Japanse tuin, die open is vanaf 14h en voor niet-Hasselaren 5€ entrée kost. Het is een kleine tuin, wel mooi, maar het is aan jullie om te beslissen of je daar 5€ aan wil spenderen, want je bent vlug rond.
Vanaf dan stel ik voor om naar de binnenstad te trekken (eventueel het jenevermuseum in, dat die dag gratis toegankelijk is) en te genieten v/d ambiance, de muziek en straattheaterartiesten en de verschillende fruitjenevertjes.
Wat mij betreft een prima voorstel. Als je mee wil meld je dan ook even zodat we weten met hoevelen we zijn en hoeveel auto's we nodig hebben.
Het beloven weer leuke dagen te worden. Ik wil jullie allemaal graag weer zien en ik hoop dat dat wederzijds is zodat jullie je ook massaal zullen aanmelden.
Groetjes en tot gauw
Irma (aanmelden via de mail of tel.nr. 043-3218845)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?