Wandelmaatje

• Mia50

Ik zoek gezellige mensen om mee te wandelen. Zelf woon ik in Nijmegen, maar ik pak ook graag de trein om andere mooie gebieden te verkennen. Routes van ca. 15-20 km.

• Twan

Hallo Mia

Ik was ook op zoek naar een wandelmaatje

Ik ben zelf een man van 43 jaar en alleenstaand

Sinds een aantal weken loop of fiets ik graag leuke tochten

en zit qua wandelen ook op die afstand

Misschien kunnen we een keer samen een leuke tocht ondernemen?

Groetjes Twan

• Mia50

Hallo Twan,

Kun je een bericht sturen naar mijn mailaccount en je emailadres sturen? Dan kunnen we kijken of het klikt en iets afspreken. Alleenstaand of niet doet overigens voor mij niet ter zake, ik ben samenwonend.

Groetjes,

Mia

• Anne-Mieke Penders

Hallo Mia.

Ik woon sinds kort in het oosten van het land en ben op zoek naar wat wandel-maatjes in de regio Arnhem/Nijmegen. Ik zou het leuk vinden om zo ongeveer 1 keer per maand in het week-end te wandelen, liefst zonder erg ver te moeten reizen.

Mail mij als je denkt dit misschien aansluit bijjous ideeen.

Anne-Mieke

• hANNEKE

Hallo Annemieke,

Ik zou dit inderdaad ook heel graag willen. Ik heb gister nordic walking stokken gekocht om te proberen. Hou erg van de natuur en ben gek op wandelen, echter mijn conditie moet weer wat opgebouwd worden. Ik loop nog geen 25 km w.s. maar 10-15 km moet lukken. Ben gezond en een vrouw van 53 jaar.

Als deze mail je iets lijkt kun je me terugmailen. Ik woon in Arnhem, ben echter niet in bezit van een auto.

vriendelijke groet,

Hanneke

• pvansanten uit schiedam

Hoy bereikbaar per mailadres 50ers.

• pvansanten uit schiedam

bereikbaar per mailadres pvansan@kabelfoon.nl

• willemein

Dag Mia,

Ben je nog op zoek naar wandelmaatjes? Ik woon in Vlaardingen, maar reis graag naar mooie bosrijke omgevingen. Misschien kunnen we ook eens een strandwandeling (bij mij in de buurt) maken?

Ik hoor t graag van je.

Ik ben 59 jaar.

Gr.Willemein

• Ad van Minos

Hallo Ria,

Ik organiseer wekelijks wandelingen vanuit Poppel, een dorpje net 2 km over de Belgische grens onder Tilbirg, door de omliggende landgoederen.

Zie ook www.aanschuivenbij.nl

Wandelingen zijn veelal met tussen de 4 en 10 deelnemers.

Vriendelijke groet

Ad van Minos

• Mia50

Lieve mensen,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb zo lang niet gereageerd omdat ik in de veronderstelling was een berichtje via mail te ontvangen bij antwoorden op mijn oproep, zodoende is dit in de vergetelhoek geraakt. Wie nog interesse heeft, hier is mijn emailadres: enroute2@gmail.com

Groetjes,

Mia50