Ik zoek gezellige mensen om mee te wandelen. Zelf woon ik in Nijmegen, maar ik pak ook graag de trein om andere mooie gebieden te verkennen. Routes van ca. 15-20 km.
Hallo Mia.
Ik woon sinds kort in het oosten van het land en ben op zoek naar wat wandel-maatjes in de regio Arnhem/Nijmegen. Ik zou het leuk vinden om zo ongeveer 1 keer per maand in het week-end te wandelen, liefst zonder erg ver te moeten reizen.
Mail mij als je denkt dit misschien aansluit bijjous ideeen.
Anne-Mieke
Hallo Annemieke,
Ik zou dit inderdaad ook heel graag willen. Ik heb gister nordic walking stokken gekocht om te proberen. Hou erg van de natuur en ben gek op wandelen, echter mijn conditie moet weer wat opgebouwd worden. Ik loop nog geen 25 km w.s. maar 10-15 km moet lukken. Ben gezond en een vrouw van 53 jaar.
Als deze mail je iets lijkt kun je me terugmailen. Ik woon in Arnhem, ben echter niet in bezit van een auto.
vriendelijke groet,
Hanneke
Lieve mensen,
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb zo lang niet gereageerd omdat ik in de veronderstelling was een berichtje via mail te ontvangen bij antwoorden op mijn oproep, zodoende is dit in de vergetelhoek geraakt. Wie nog interesse heeft, hier is mijn emailadres: enroute2@gmail.com
Groetjes,
Mia50
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?