Huisvesting 4d Nijmegen

• Tom Lust

Samen met mijn wandelvriendin (48) ben ik Tom (46) op zoek naar logies tijdens de vierdaagse van Nijmegen. Van maandagavond tot vrijdagochtend, liefst in de stad en niet te ver van de start. Wie heeft een leuk aanbod en wil een gezellig

stel onderdak bieden? Gaarne reactie per email.

Tom Lust, Edam

• Janneke van Kempen

Beste Tom,

Ik heb eventueel onderdak voor 2 personen.

In verband met een verhuizing hebben wij namelijk in de week van de 4daagse onze kamer leeg staan. Het gaat om een woonkamer met keuken, tuin, wc en een slaapkamer, de badkamer moet gedeeld worden met 1 rustige vrouwelijke huisgenoot, die tijdens de 4daagse thuis is.

Wij laten in het huis genoeg spullen voor jullie staan om er een aangenaam verblijf van te maken. Er is een goed 2 persoonsbed aanwezig, eventueel nog een apart matras.

De kamer is op zo'n 10 à 15 minuten loopafstand vanaf het centrum, station en start/finish. Om de hoek is een bushalte, een supermarktje en bakkertje.

Vergoeding in overleg.

Wanneer u interesse of vragen heeft kunt u mailen naar bovenstaand emailadres.

Gr Janneke van Kempen

• Janneke van Kempen

Beste Tom,

Ik heb eventueel onderdak voor 2 personen tijdens de 4daagse.

In verband met een verhuizing hebben wij namelijk in de week van de 4daagse onze kamer leeg staan. Het gaat om een woonkamer met keuken, tuin, wc en een slaapkamer met goed 2persoonsbed (evt nog extra matras), de badkamer moet gedeeld worden met 1 rustige vrouwelijke huisgenoot. Wij laten genoeg spullen na de verhuizing voor jullie staan om er een aangename verblijfplaats van te maken.

De kamer is op zo'n 10 à 15 minuten loopafstand vanaf het centrum, station en de start en finish.

Om de hoek is zit een bushalte, supermarktje en bakker.

Vergoeding in overleg.

Wanneer u interesse of vragen heeft kunt u mailen naar bovenstaand emailadres.

Gr Janneke van Kempen

Tom Lust schreef:

>

> Samen met mijn wandelvriendin (48) ben ik Tom (46) op zoek

> naar logies tijdens de vierdaagse van Nijmegen. Van

> maandagavond tot vrijdagochtend, liefst in de stad en niet te

> ver van de start. Wie heeft een leuk aanbod en wil een gezellig

> stel onderdak bieden? Gaarne reactie per email.

> Tom Lust, Edam

• wencke

Ik heb nog meerdere slaaplaatsen beschrikbaar. 200m van de wedrem en 5 min lopen van de wedrem. allemaal in het centrum van Nijmegen. Gebruik van schoon sanitair en handoeken, eventueel met ontbijt. Wij vinden het heel gezellig om loper in huis te hebben. Een mooie stadstuin beschrikbaar.

neem contact op met wencke 0649945633