4daagse Nijmegen: wandelmaatje gezocht omgeving Den Haag

• JelDan

Hallo iedereen,

Via deze weg ben ik op zoek naar een wandel- en trainingsmaatje om straks de 4 daagse van Nijmegen mee te gaan lopen (40 km). Het is een droom van me om de 4daagse te lopen, helaas kan ik niemand in mijn omgeving enthousiasmeren om met je mee te lopen.

Ik ben 25 jaar, in het dagelijks leven ben ik bezig met afstuderen, en heb een redelijke basisconditie. Graag zou ik het trainigsschema willen volgen dat de site aanraadt. Ik heb helemaal geen voorkeur in leeftijd of geslacht van mijn wandelmaatje.

Groetjes van Jeltje

• ingrid buning

Hallo Jeltje

Ik las dat je een trainingsmaatje zocht, komt goed uit, want mijn trainingsmaatje laat het afweten i.v.m. een blessure. Heel jammer, maar niks aan te doen.

Ik woon in Arnhem en droom al jaren van een deelname aan de vierdaagse, dus dit jaar wil ik er echt voor gaan, maar niet alleen natuurlijk, vandaar mijn reactie.

Ik ben 43 jaar, getrouwd, 3 kids, sportief , en een doorzetter.

Hoop dat je op mijn mail reageer.JelDan schreef:

>

> Hallo iedereen,

>

> Via deze weg ben ik op zoek naar een wandel- en

> trainingsmaatje om straks de 4 daagse van Nijmegen mee te

> gaan lopen (40 km). Het is een droom van me om de 4daagse te

> lopen, helaas kan ik niemand in mijn omgeving enthousiasmeren

> om met je mee te lopen.

> Ik ben 25 jaar, in het dagelijks leven ben ik bezig met

> afstuderen, en heb een redelijke basisconditie. Graag zou ik

> het trainigsschema willen volgen dat de site aanraadt. Ik heb

> helemaal geen voorkeur in leeftijd of geslacht van mijn

> wandelmaatje.

>

> Groetjes van Jeltje

• anita huisman

Hoi,

Mijn naam is Anita Huisman (44 jr) en ook ik ben van plan de vierdaagse van Nijmegen te lopen dit jaar (1e keer)

Ook bij mij heeft mijn partner in crime afgezegd en om de tocht alleen te lopen lijkt me niet gezellig.

Ik woon in Delft en heb een goede basisconditie maar niet echt ervaring met lange afstandlopen.

Ik loop nu max 2 keer in de week zo'n 10 km.

Ben je nog op zoek naar een wandelmaatje of heb je misschien al mensen leren kennen en zo ja zullen we

dan contact met elkaar opnemen?

• Janey

Hoi Jeltje,

Ben je nog steeds op zoek naar een wandelmaatje?

Ik wil dit jaar ook voor t eerst mee gaan doen aan de vierdaagse (als ik word ingeloot).

Ik zal me even voorstellen, ik ben 28 en kom uit Rijswijk, single en werk bij een assurantiekantoor.

Het lijkt mij heel gezellig om samen eens te gaan wandelen!

Groetjes Janey