wie wil er wandelen (071)

  • de paden op

    Ik wil regelmatig wandelroutes gaan lopen, en zoek mensen die dit ook willen.

    Ik ben geen geoefend wandelaarster, dus zal nog wel routine moeten opbouwen.

    Ik denk aan uitgezette tochten door een groene omgeving, waarvan de startpunten vanaf het openbaar vervoer te bereiken zijn.

    In mijn omgeving kan ik niemand vinden die hier enthousiast voor is, vandaar mijn oproepje.

    Wie reageert?

  • Titia Zuidersma

    Laat ik nu ook op zoek zijn naar iemand om wat langere wandelingen in het groen te gaan lopen!

    Mijn doel is een stevige wandelconditie op te bouwen voor een vakantie in maart. Ik kan door heel Nederland lopen (NS-kaart) en woon in Amersfoort.

    Zullen we anders eens afspreken, kennis makeN?

    Ik kan eigenlijk bijna alleen op zondagen lopen, is dat een bezwaar?

    Groeten,

    Titia Zuidersma

  • Marian

    Ik heb ook interesse om vaker te gaan wandelen en meer regelmaat op te bouwen.

  • Marian

    Ik heb belangstelling om regelmatig te wandelen, bijv. om de 2 weken 1,5 a 2 uur.

    Heb nog geen routine opgebouwd; ik woon in dezelfde regio.

  • Stef

    Dag,

    Ik zag je oproep en ben benieuwd welke omgeving je wilt wandelen>

    Mvrg

    Stef

  • Roos

    De oproep is inmiddels al bejaard maar ik zou wel interesse hebben. Kan het nog?

  • jaky vandersloot

    hey roos ik zoek een wandelpartner ben 60 jaar en ga alle dagen als het kan wandelen ongeveer 2 h ik ben woonachtig in bocholt maar kan me verplaatsen als je in tresse hebt laat maar iets weten

    vanwaar ben je trouwens en wat zoek je

    grtj jacky