wandelvriendin

• julia

wie wil mij de bossen in epe leren kennen

ik woon hier net , en ben alleen.

ik durf eerlijk gezegd niet alleen te wandelen in de bossen.

zo hoop ik ook nieuwe vriendinnen te leren kennen, zodat ik weer s oudewets lekker kan schateren….doe je ook niet zo gauw alleen… ( alleen als ik de lama's kijk wel)

kom op, wie trekt me mijn huisje uit.

• elefteria

Hoi Julia.

Ik zoek ook iemand waar ik mee kan wandelen, maar ik wandel wel alleen in het bos, maar met zijn tweeen is wel leuker.

Ik wandel veel in de bossen bij Gortel/Niersen dat is vlakbij jouw.

Misschien kunnen we prive even mailen om te horen wat we graag willen.

Met vr gr Elefteria.

• elefteria

Hoi Julia.

Ik zoek ook iemand waar ik mee kan wandelen, maar ik wandel wel alleen in het bos, maar met zijn tweeen is wel leuker.

Ik wandel veel in de bossen bij Gortel/Niersen dat is vlakbij jouw.

Misschien kunnen we prive even mailen om te horen wat we graag willen.

Met vr gr Elefteria.

• elefteria

Waarom wordt er niet gereageerd op een oproepje die geplaatst wordt.

Helaas is dit niet de eerste keer dat ik reageer ergens op en dat men niets van zich laat horen.

Ik zoek al tijden iemand waar ik mee op de midden/noord Veluwe samen kan wandelen.

Heerlijk samen in de bossen lopen, alleen is ook maar alleen.

Ik ben 51 jaar en zeer sportief.

Ik ben mobiel, dus afstand is geen probleem.

Elefteria

• Ton

Hi

Ik dacht altijd dat ik de enige zou zijn. Is uitermate vervelend / irritant maar is blijkbaar zou. Ik ben wel man van 53 uit brabant - rond Eindhoven. Evenals bij jou is mobiliteit geen probleem waarbij ik - vanuit mijn werk - regelmatig waakdienst heb en dan is het verstandiger om in de buurt van Eindhovense blijven. Lijkt het je we; wat dan gaarne een reactie

Groet

Ton

• elefteria.

Hoi Ton.

Leuk dat er nu tenminste eindelijk eens iemand reageert.

Dus jij hebt die ervaring ook dat men niet reageert, terwijl ze zelf wel een mailtje hebben geplaatst.

Ik loop altijd op de Veluwe, veelal in de wildgebieden daar.

Welke afstanden loop jij zoal?

Ik heb meestal mijn camera bij me, tenzij het regent.

Niet dat ik als ik met iemand ben, erg veel tijd aan foto`s besteed, maar je weet nooit wat je ziet.

Maar als jij in de buurt van Eindhoven moet blijven is het niet zo handig, denk ik.

Hoor wel van je.

Groetjes.

• Hermann

Dat is hier al lang zo op dit prikbord, men reageert niet. Het kan ook zijn dat dit prikbord weinig gelezen wordt. Ik zou mij aanmelden bij dewandelsite, grote agenda, verschillende wandelingen, groepgrote en mensen van eigenleeftijd.

Groet, Hermann

• elefteria

Hoi Herman.

Ik wil graag met 1 persoon lopen en niet in groepen en dat is zelfs daar niet makkelijk om aan iemand te komen die wil wandelen.

Ín groepen is het geen probleem.

Natuurlijk zal het ene prikbord meer gelezen worden dan de andere, maar het ging mij erom dat mensen die zelf een oproepje plaatsen niet reageren.

Maar in ieder geval bedankt voor de tip.

Groetjes.

• Hermann

Graag gedaan

• gerrie

Hallo ik hoop dat ik zo goed reageer zo,maar ik zou graag in contact willen komen met jou.Deze oproep is wel enige tijd geleden maar waag het toch maar. Nou hopelijk hoor ik nog hier iets van

groetjes, gerrie