Wandelmaatje gezocht (Groningen/Drenthe)

  • Margre

    Dag,

    ik ben op zoek een wandelmaatje (vr.) die - net als ik - houdt van een eindje wandelen en genieten van de omgeving en de buitenlucht. Al of niet gecombineerd met een bezoek aan een museum of tearoom of iets anders gezelligs.

    ik ben single, werk fulltime en vind het prettig om samen of met een groepje te wandelen. Ik ben 49 jaar en woon in de buurt van Groningen.

    Ik zou zeggen: rustig aan beginnen (ik ben een beginneling en wandel tussen de 4 en de 8 km.) en later daarna uitbreiden (als het klikt) met grotere wandelingen, zoals georganiseerde wandeltochten van “de wandelmaat”, het Pieterpad of iets dergelijks, lijkt me erg leuk!

    wie doet er mee?

  • h. ybema

    hallo;

    Ik zoek een wandelmaatje m/v inde regio groningen en drenthe. Ben een vrouw van 58 jaar.

  • Barbara

    Dag mevrouw Ybema,

    Ik ben niet goed op de hoogte van hoe het systeem: wandel startpagina.nl prikbord in elkaar steekt.

    Ben voor de verandering wel op zoek naar een wandelmaatje e.t.c.bij u in de regio.

    Nu rest me de vraag hoe ik u kan bereiken. Ik hoop dat u (allen) tot op heden de nodige info van mij ontvangt. Mailen wellicht!

    Met vriendelijke groet, (:D

    BS

  • Barbara

    Hoe kan ik u bereiken?

  • Rudy

    Hallo,

    Het lijkt mij leuk om samen met iemand zo nu en dan of vaker een wandeling te maken en eventueel vriendschap te sluiten. Ik wandel het liefst met de hond erbij. Dus als je ook een hond hebt of als je honden leuk vindt, aarzel dan niet om contact op te nemen.

    Ik ben een man van 51 jaar.

    Groeten,

    Rudy