wandelen Den Bosch

  • annelies

    Hallo!

    Ik ben een vrouw van 49 en wil meer gaan wandelen, het liefst om het weekend. Gezellig lopen, een terrasje, goed gesprek dat ergens over gaat, en verkwikt weer naar huis.

    Misschien dat we de afstanden kunnen gaan opvoeren, maar ik wil beginnen met zo'n 10-15 km.

    Wie heeft er zin in?

    Groetjes,

    Annelies.

  • Zowie

    Hoi Annelies,

    Het lijkt me leuk om samen te lopen.

    Ben een vrouw van 48 en wil ook meer gaan lopen.

    Tot nu toe geen geschikt maatje gevonden omdat de meeste veel meer km lopen.

    Hoop gauw iets van je te horen.

    Groetjes,Zowie

    annelies schreef:

    >

    > Hallo!

    >

    > Ik ben een vrouw van 49 en wil meer gaan wandelen, het liefst

    > om het weekend. Gezellig lopen, een terrasje, goed gesprek

    > dat ergens over gaat, en verkwikt weer naar huis.

    > Misschien dat we de afstanden kunnen gaan opvoeren, maar ik

    > wil beginnen met zo'n 10-15 km.

    >

    > Wie heeft er zin in?

    > Groetjes,

    > Annelies.

  • marja

    Beste Annelies,

    Je plaatste je oproep voor een wandelmaatje meer dan een jaar geleden en misschien ben je allang voorzien, maar ook ik (48) zou graag vaker gaan wandelingen in en rondom Den Bosch willen maken in de lengte die je voorstelt.

    Mocht je nog steeds op zoek zijn, zou je dan willen reageren?

    groeten,

    Marja

  • Ad van MInos

    Hallo,

    Ik organiseer wekelijks wandelingen vanuit Poppel, een dorpje net 2 km over de Belgische grens onder Tilbirg, door de omliggende landgoederen.

    Zie ook www.aanschuivenbij.nl

    Wandelingen zijn veelal met tussen de 4 en 10 deelnemers.

    Vriendelijke groet

    Ad van Minos

  • Ad van Minos

    Hallo Marka,

    Ik organiseer wekelijks wandelingen vanuit Poppel, een dorpje net 2 km over de Belgische grens onder Tilbirg, door de omliggende landgoederen.

    Zie ook www.aanschuivenbij.nl

    Wandelingen zijn veelal met tussen de 4 en 10 deelnemers.

    Vriendelijke groet

    Ad van Minos

  • jolanda1025

    Hoi,

    Ik ben een alleenstaande moeder van 37. Ik zoek een “maatje” om samen leuke dingen mee te gaan doen. Zoals bv. terrasje pakken, wandelen, naar de bioscoop .

    groetjes,

    jolanda

  • ineke

    Dag Annelies,

    ik ben op zoek naar een wandelgroepje, in Den Bosch precies zoals jij het beschrijft, en kwam op internet jouw oproep uit 2008 (!) tegen. Heb je inmiddels een groepje, en wellicht nieuwe aanwas nodig? Dat lijkt me wel wat!

    Hartelijke groeten van Ineke

  • ineke

    Dag Marja,

    Ook ik ben, nu vier jaar nadat jij je bericht plaatste, op zoek naar een wandelgroepje om regelmatig niet al te ver en lekker dichtbij (het is hier (den bosch) zo mooi) te wandelen.

    Heb je destijds een reactie gehad van Annelies? Of ben je ook nog op zoek naar medewandelaars? Dat lijkt me leuk!

    hartelijke groeten van Ineke

  • Trix

    Beste mensen,

    ook ik houd erg van wandelen. Liefst een flinke afstand door de natuur (20 km bijvoorbeeld). Wie heeft er zin om mee te gaan? Eenmaal in de twee weken lijkt me heerlijk!

    Ik hoor het graag!

  • Trix

    Dag Ineke,

    heb net zelf een bericht geplaatst, maar in hoeverre zit jij nog om een loopmaatje verlegen?

    Groetjes, Trix