Hallo,
Ik ben Sam, 35 jr (vr), samenwonend en ben op zoek naar een wandelmaatje (vr) (of meerderen) om regelmatig mee op pad te gaan. Ik woon in de gemeente Westerveld, Drenthe.
Ik ben een beginnend loper, maar wil dit graag gaan opbouwen zodat ik toch een keer een mooie wandelvakantie in Schotland, Ierland of Engeland kan gaan maken.
Op dit moment is het streven om tussen de 8-12 km ( +/-2 tot 3 uur??) te lopen en als dat lekker gaat, dan gaan we voor meer natuurlijk.
(Eigenlijk ben ik aartslui én een mooi weer wandelaar, máár misschien kunnen we elkaar stimuleren om ook als het wat slechter weer is te wandelen;)
Ik ben het liefst op zoek naar iemand (of meerderen) die, net als ik, aan het herstellen is van een burnout/ lange overspannenheid en alle daarbijbehorende zaken.
Waarom?
Nou omdat het fijn is te weten dat anderen je begrijpen, mocht je misschien last hebben of krijgen van zaken als
- sterke emoties (huilen, snotteren, janken etc..)
- angst
- duizeligheid
- hyperventilatie/paniekerigheid
- moeheid
- onzekerheid
Klinkt allemaal heel ellendig misschien, maar daar kan de gemiddelde BO-er/overspannen persoon helaas wel last van hebben, of beter gezegd, angst voor hebben dat díe dingen gaan gebeuren.
Kortom allemaal redenen dus om dingen niet meer te ondernemen, laat staan het gezelschap van anderen op te zoeken.
Herken je deze hindernissen in meer of mindere mate, maar wil je zo zoetjes aan weer uit je isolement komen en dingen gaan ondernemen, schroom niet en reageer gewoon;).
De kortere “knapzakroutes” lijken me daarom een mooi begin. Dat is allemaal lekker in de buurt…..en erg veilig .
Ow ja…heb je een hond en wil je die meenemen, dat is geen enkel probleem.
Spreekt het je aan, dan hoor ik graag van je !
Sam