wandelen zomer in Oostenrijk

• Nicol

Hallo,

Het nieuwe jaar is nog niet begonnen, maar toch wil ik al op zoek gaan naar mensen die het ook leuk vinden om een bergtocht te doen in Oostenrijk.

Wandelen van berghut naar berghut. ik zou graag een dag of 5/6 wandelen. Dus alles bij elkaar zo'n week weg. Ikzelf heb in augustus vakantie. Mocht dit je wat lijken, dan stuur me een mail.

• Sportieveling

Hallo Nicol,

ik wil ook graag een week gaan wandelen in Oostenrijk. Huttentocht is prima. Ben vrouw, 49 jr. hobby's hardlopen, zeilen, bergwandelen. Evt. laatste week van augustus kan, maar ook bv. in juni. Laat maar weten of je interesse hebt.

• Nicol

Hoi,

Bedankt voor je reaktie.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een aantal mensen om in augustus een weekje lekker de bergen in te gaan. Ik heb nog geen route uitgezocht, maar in ieder geval leek het me leuk om al op tijd een zoekertje te plaatsen om misschien al kennis te maken met mensen die hier ook zin in hebben.

Eerlijk gezegd had ik geen reaktie meer verwacht en was ik me al aan het bedenken of ik niet een andere site zou proberen. Dus heel erg leuk dat ik een reaktie van jou gekregen heb.

Kun je me misschien iets over jezelf vertellen? Bijv. uit welk gedeelte van Nederland kom jij? Heb je al eerder huttentrektochten gedaan.

Ikzelf ben al meerdere keren met verschillende mensen in de bergen gaan wandelen. Dat was altijd heel erg leuk. Ik heb 6 jaar geleden ook al eens een wandeloproep gezet, en toen zijn we met z'n vijven naar Oostenrijk geweest, en hebben een erg leuke vakantie gehad.

Als je zin hebt kun je me terugmailen.

groetjes Nicol