wandelmaatje Flevoland

• Sylvia

Hallo,

Ik ben een gezellige, parttime werkende vrolijke vrouw van 36 jaar, samenwonend met 2 kids en op op zoek naar een wandelmaatje om samen wandelingen zoals een strandwandeling (jaarlijks evenement hoek van holland - scheveningen 17 km) te lopen.

Ook andere wandelingen/ evenementen spreken me aan.

Kom je uit de omgeving van Flevoland en spreekt dit je aan, mail me dan, wie weet kunnen we ons dan samen inschrijven.

Groetjes,

Sylvia

• Eric Braaksma

Hoi Sylvia,

Het is wel al weer een poos geleden dat je je oproep voor een wandelmaatje hebt gezet op de prikpagina, maar ik vond het toch te leuk om niet te reageren.

Ik ben zelf ruim een jaar geleden begonnen met serieus wandelen en natuurlijk is dat inderdaad leuker om met meerdere mensen te doen.

Mijn naam is Eric, een fulltime werkende co-ouder van 42 uit Lelystad. Mijn vakgebied is de IT en ik scheur momenteel dagelijks op en neer naar Utrecht. Het autootje van de zaak brengt een hoop wandelevenementen veel dichter in de buurt, temeer daar ik autorijden zeker geen straf vind.

Het lijkt mij erg leuk je wat beter te leren kennen en te kijken of onze wandeltempo's verenigbaar zijn.

Mocht je nog steeds op zoek zijn naar een wandelmaatje, ook als dat op onregelmatige basis mocht zijn, laat dan wat van je horen.

Alvast een heel fijne Kerst en een gelukkig Nieuwlaar toegewenst!

Groetjes,

Eric