wandelenclubje Limburg

• Wil

Hallo Jan,

Fijn dat hondjes ook mee mag wandelen. Hartelijk bedankt! Krijg ik via email van U wanneer er wandeltocht wordt gehouden? Dit is voor mij nieuw om met andere wandelclub mee te doen. Ik zelf wandel elke dag met hondjes en ben bezig om op te bouwen om wat langer en verder te wandelen. Tot nu toe ongeveer 5 km.

Vriendelijke groeten van Wil.

• Jan

Hoi Wil,

Voor zondag 3 juni stelt Henk Salemink voor om als groepje deel te nemen aan de Sint Joseph Wandeling te Heerlen.

Deze wandeling wordt georganiseerd door de Sint Joseph Harmonie Heerlerbaan.

Samenkomst om 11.00 uur bij Henk thuis. Zijn adres is Palestinastraat 314 te Heerlen. (tel. 06 25191198).

We lopen dan naar “De Caumerbron” aan de Corisbergweg. Henk zal ons als groepje inschrijven (het inschrijfgeld is € 1,20 per persoon).

In onderling overleg zullen we dan kiezen welke afstand we lopen (12 of 18 km).

De wandeling voert door de mooie gebieden ten zuiden van Heerlen.

Er zijn rustpunten waar versnaperingen te verkrijgen zijn.

Als je mee loopt, laat even wat weten aan Henk of aan mij.

henksalemink@home.nl

jl_voncken@planet.nl

Groetjes

Henk en Jan

• Irma Bakker

Hallo Jan

Ik weet dat ik me niet hoef af te melden maar doe het toch nog maar even. Ik kan deze week niet wandelen maar wil volgende week graag weer met jullie mee. Ik hoop dat het een plek is die met het openbaar vervoer bereikbaar is om 11.00 uur vanuit Maastricht anders lukt het niet. Ik wil zelf ook wel een avond vanaf half 6 of zo een keer vanuit Maastricht een wandeling voorstellen. De weg gaat dan via het Encibos naar Kanne waar we dan koffie kunnen drinken en vandaar terug via kasteel Neercanne naar Maastricht. Het is in de zomer goed te doen omdat het dan langer licht blijft 's avonds. In de winter is deze wandeling niet geschikt. Groeten en misschien dan tot volgende week zondag.

Irma Bakker

• Irma Bakker

Hallo Jan

Gaan jullie zondag a.s. wandelen?

groeten Irma

• Irma Bakker

Hallo Jan

Ik stel voor a.s. donderdag 14 juni 2007 te gaan wandelen.

Tijdstip 17.30 uur in Maastricht.

Samenkomst bij cafe de Sjans, Mergelweg 1

Dit is onder aan de St Pietersberg (als je vanaf het politiebureau richting fort St Pieter gaat).

We kunnen dan de berg op wandelen en via het Encibos naar Kanne lopen. Daar kunnen we ook koffie drinken. Via kasteel Neercanne lopen we dan weer terug naar het beginpunt.

De wandeling zelf duurt ca 2 uur.

Groeten Irma

• Hub Souren

Hallo Wandelvrienden,

Op 24 juni organiseer ik een wandeling op de Brunssummerheide van ongeveer 12 km, start bij de parkeerplaats Schaapskooi Schaapskooiweg om 13.00uur,zijstraat Heereweg Heerlen. .

Opgeven bij Jan of bij mij Hub Souren (045-5322922)

• rien lambrichts

Hallo Jan, Wil je mij opnemen in de maillijst?

Ik wil wel graag een keer met jullie meewandelen?

Met vriendelijke groeten, Rien Lambrichts

• Jan

Hoi Riem

Leuk dat je wilt meelopen.

Vandaag hebben we weer een fantastische wandeling gemaakt.

Dit maal een drielandentocht Vaals en omgeving.

Mail me even dat weet ik je mail-adres.

Mij mail-adres is: jl_voncken@planet.nl

Groetjes

Jan