Hallo allemaal,
Ik ben een 29 jarige biologe uit de regio Nijmegen. Ik ben op zoek naar een wandelvriendin waarmee ik regelmatig samen een wandelingetje kan gaan maken, ook als het even wat minder zonnig is.
Ik heb zelf fibromyalgie, een vorm van wekedelenreuma, waardoor ik niet altijd even goed en ver kan lopen :|
Vandaar dat ik steeds pas kort voor de wandeling kan aangeven hoe ver ik die dag kan lopen. Ik zoek dus iemand die hier geen problemen mee heeft en gezellig samen met mij wandeltochtjes van 5 tot 15 kilometer wil maken. Ondanks mijn fibromyalgie heb ik een normaal wandeltempo (4 tot 6 km per uur), dus je hoeft niet bang te zijn dat het een slenterpartij wordt
Ik heb vooral tijd op de woendag-, donderdag- en vrijdagmiddagen. Ook in de weekenden heb ik gelegenheid om te wandelen, maar dan zal mijn man ook af en toe mee willen wandelen.
Hoewel ik spreek over de regio Nijmegen, is het voor mij ook mogelijk om in een iets ruimere omtrek te gaan wandelen. Ik beschik over een auto en heb het oog op wandeltochten in oost-Brabant, noord-Limburg, Gelderland en Utrecht.
Heb je zin om samen met mij erop uit te gaan, laat het me dan weten
Groetjes,
Annemieke