fresco siliconen inlegzolen

• kees

wie kan mij helpen? zoek fresco siliconen inlegzolen met op twee plaatsen aparte dempingsvlakken zouden ook uitwasbaar zijn wie kent deze gel voetbedden?

• ad

fresco siliconen inlegzolen worden geleverd door schins leder bv

zij leveren deze fresco gel voetbedden aan schoenwinkels schoenmakerijen de orthopedie podotherapie en podologie op www.schinsleder.nl zie je de foto's

• Emma

Bij de zorgwinkels verkopen ze deze zooltjes ook, je hebt ook losse hakstukken voor als je een hielspoor hebt of zo. Heel wat voordeliger dan steunzolen die voorgeschreven worden.

• han

ik loop op fresco siliconen zolen deze inlegzolen bevallen mij erg goed

voordeel is dat je de siliconen steunzolen onder de kraan kan afwassen

• Gerrit

Als je perfect wilt lopen, met een juiste drukverdeling onder je hakken en voeten, dan moet je op TRIGER VOETMASSAGEZOLEN gaan wandelen, deze zolen hebben een

perfecte SCHOKDEMPING en zorgen voor een goeie DOORBLOEDING in VOETEN

en BENEN.

Uitermate geschikt bij HIELSPOOR.

WWW.VOETMASSAGEZOLEN.NL

• Gerrit

Als je perfect wilt lopen, met een juiste drukverdeling onder je hakken en voeten, dan moet je op TRIGER VOETMASSAGEZOLEN gaan wandelen, deze zolen hebben en

perfecte SCHOKDEMPING en zorgen voor een goeie DOORBLOEDING in VOETEN en BENEN. W.W.W. VOETMASSAGEZOLEN.NL

Uitermate geschikt bij HIELSPOOR.

Gerrit schreef:

>

> Als je perfect wilt lopen, met een juiste drukverdeling onder

> je hakken en voeten, dan moet je op TRIGER VOETMASSAGEZOLEN

> gaan wandelen, deze zolen hebben een

> perfecte SCHOKDEMPING en zorgen voor een goeie

> DOORBLOEDING in VOETEN

> en BENEN.

> Uitermate geschikt bij HIELSPOOR.

> WWW.VOETMASSAGEZOLEN.NL

• albert

verschil tussen water en of gel zolen met siliconen voetbedden is dat siliconen zolen niet lek kunnen gaan de siliconen voetbedden heb ik al maanden in mijn

schoenen geen lekkage en de fresco siliconen inlegzolen zijn huidvriendelijk en afwasbaar

• bert

high tech voetbedden schinsoles zijn uitermate geschikt voor maximale belasting

blijven demping en voldoende steun geven prima geschikt voor intensieve sporters schins insoles zijn er in 4 unieke modellen met enkele beschermde patenten!

op de site voetbedden.nl staan de verschillende types