Hallo,
Zijn hier ook mensen die de 4 daagse van Apeldoorn gaan lopen?
Of mensen die dit al eens gedaan hebben en wat de ervaringen zijn?
Groetjes, Yvonne
hoi yvonne,ik heb wel wat ervaring in het lopen van de vierdaagse.ik heb zelf 4x 30km gelopen voor de derde keer dit jaar.mijn ervaring is dat de parcours goed zijn uitgezet,heerlijk in de natuur en natuurlijk over de kootwijkse zand en de verzorging is heel goed,het is een echte aanrader. Yvonne schreef:
>
> Hallo,
>
> Zijn hier ook mensen die de 4 daagse van Apeldoorn gaan lopen?
> Of mensen die dit al eens gedaan hebben en wat de ervaringen
> zijn?
>
> Groetjes, Yvonne
Hoi Yvonne
De vierdaagse in Apeldoorn heb ik een keer of 4 gelopen. En daarna ook de vierdaagse in Nijmegen. Maar liep wel allebei 40 km per dag.
Alleen afgelopen jaar heb ik Apeldoorn niet gedaan om dat ik in Nijmegen 50 km moest anders mocht ik niet meedoen.
De vierdaagse in Apeldoorn is dat je gelijk in de bossen zit dat is wel moeilijker lopen maar ik neem aan dat je wel vaker in de bossen en over de hei hebt gewandeld. In apeldoorn ga ik voor de natuur en Nijmegen voor de gezelligheid.
Als je 40 km in Nijmegen gelopen hebt of 30 km in Apeldoorn heb je dezelfde prestatie geleverd.
Maar ik denk niet dan je aan prestatie denkt maar aan het lekker wandelen in een mooie omgeving. Dan denk je volgens mij goed.
Als je ze alle 2 wil gaan lopen pak de vierdaagse in Apeldoorn 10 km korter. (tip)
groeten van Ronald
groeten van Ronald
Yvonne schreef:
>
> Hallo,
>
> Zijn hier ook mensen die de 4 daagse van Apeldoorn gaan lopen?
> Of mensen die dit al eens gedaan hebben en wat de ervaringen
> zijn?
>
> Groetjes, Yvonne
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?