4 daagse Apeldoorn

• Yvonne

Hallo,

Zijn hier ook mensen die de 4 daagse van Apeldoorn gaan lopen?

Of mensen die dit al eens gedaan hebben en wat de ervaringen zijn?

Groetjes, Yvonne

• Diana Pomp

hoi yvonne,ik heb wel wat ervaring in het lopen van de vierdaagse.ik heb zelf 4x 30km gelopen voor de derde keer dit jaar.mijn ervaring is dat de parcours goed zijn uitgezet,heerlijk in de natuur en natuurlijk over de kootwijkse zand en de verzorging is heel goed,het is een echte aanrader. Yvonne schreef:

>

> Hallo,

>

> Zijn hier ook mensen die de 4 daagse van Apeldoorn gaan lopen?

> Of mensen die dit al eens gedaan hebben en wat de ervaringen

> zijn?

>

> Groetjes, Yvonne

• Yvonne

Hoi Diana,

Als ik Apeldoorn zou gaan lopen, dan zou ik ook voor de 30 km gaan.

Heb jij ook weleens Apeldoorn en Nijmegen gelopen in 1 jaar achter elkaar?

En zo ja was dat te doen of is dat erg heftig?

Had je trouwens dit jaar geen last van de hitte met de 4 daagse van Apeldoorn?

Groet, Yvonne

• Diana Pomp

hoi yvonne,ik heb zelf geen apeldoorn en nijmegen achter elkaar gelopen omdat apeldoorn heel heftig is en een zware parcours,ik heb wel last gehad van de hitte,maar je liep soms onder de bomen door voor verkoeling,maar twee dagen loop je wel in open vlakte,groetjes van diana.

• Ronald

Hoi Yvonne

De vierdaagse in Apeldoorn heb ik een keer of 4 gelopen. En daarna ook de vierdaagse in Nijmegen. Maar liep wel allebei 40 km per dag.

Alleen afgelopen jaar heb ik Apeldoorn niet gedaan om dat ik in Nijmegen 50 km moest anders mocht ik niet meedoen.

De vierdaagse in Apeldoorn is dat je gelijk in de bossen zit dat is wel moeilijker lopen maar ik neem aan dat je wel vaker in de bossen en over de hei hebt gewandeld. In apeldoorn ga ik voor de natuur en Nijmegen voor de gezelligheid.

Als je 40 km in Nijmegen gelopen hebt of 30 km in Apeldoorn heb je dezelfde prestatie geleverd.

Maar ik denk niet dan je aan prestatie denkt maar aan het lekker wandelen in een mooie omgeving. Dan denk je volgens mij goed.

Als je ze alle 2 wil gaan lopen pak de vierdaagse in Apeldoorn 10 km korter. (tip)

groeten van Ronald

groeten van Ronald

Yvonne schreef:

>

> Hallo,

>

> Zijn hier ook mensen die de 4 daagse van Apeldoorn gaan lopen?

> Of mensen die dit al eens gedaan hebben en wat de ervaringen

> zijn?

>

> Groetjes, Yvonne