warme rode vlekken

• Ann56

Als ik langere afstanden loop krijg ik soms last van rode vlekken aan mijn voet en soms ook mijn benen. Als ik langer doorga wordt het ook dikker en het lijkt dan of er lymfevocht inzit. Ook kan het gaan jeuken. Voor mijn gevoel heeft het wel te maken met warmte. In de winter heb ik minder of geen last. Ik vraag me af hoe dit komt en wat je kunt doen om het te verhelpen naderhand en om het te voorkomen.

Ik heb Lowa wandelschoen en draag normale of lage wandelsokken. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij adviseren?

• Gerrit

Beste Ann56,

Ik loop zelf op VOETMASSAGEZOLEN dit verhelpt vochtophopingen in voeten en benen en ze zorgen voor een goeie doorbloeding.

Kijk op…www.voetmassagezolen.nl voor goed loopcomfort.

• bert

bij mij in de winkel hoor ik regelmatig deze klachten vaak ontstaan deze om dat de schoenen niet goed om de voeten sluiten ook is het mogelijk dat er een chroomgelooide voering of binnenzool in zit

kies daarom voor een verantwoord lederen voetbed deze comfort zolen worden op meerdere plaatsen verkocht mijn beste zool in de verkoop is de bio carat zool

• henk

met schinsoles bekleed met x static heb je geen last meer van wrijvingplekken

de zilverdraad in de toplaag van de schins insoles voert de warmte af !

schinsoles inlegzolen met x static zijn gepatenteerde voetbedden die veel steun geven