Vierdaagse Achterhoek

• Robert de Zwart

Hallo allemaal!

Van 16 t/m 19 augustus dit jaar wandel ik voor het eerst de vierdaagse in de Achterhoek. Ik ben een sociale, praatgrage man van 40 uit Nijmegen en vind het leuk om in een gezellig gezelschap deze tocht te wandelen.

Ik wandel dagelijks 20 kilometer met een gemiddeld tempo van 5 km/uur. Ook vind ik een pauze op zijn tijd heel welkom. Mocht deze oproep je aanspreken, dan hoor ik graag van je! Verdere gegevens vind je via www.aw4d.nl

Groetjes en hopelijk tot horens?!

Robert

• Philip Bosma

Hallo Robert,

wat grappig om jou hier aan te treffen, kennelijk hebben we meer raakvlakken, aangezien ik je toch ken van de elektrotechniek.pagina, niet?

Ik ben zelf ook een wandelaar, zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Overijssels_Havezatenpad.

Helaas voor jou ga ik jouw tocht niet maken, maar misschien een keer een andere? Overigens sta ik morgen in de Telegraaf met genoemd pad, in de rubriek Frisse Neus.

Hartelijke groeten,

Philip Bosma

• v Delden

Beste prikborders,

Jullie zullen als loper best veel plezier gehad hebben, hier in de Achterhoek.

Ook de organisatie heeft zijn uiterste best gedaan, om het een en ander in goede banen te

leiden. Daar ligt het niet aan.

Echter voor ons als gastgezin (van een deelnemende loper)is het een complete

deceptie geworden.

Om een lang verhaal kort te maken, er komt hier nooit maar dan echt ook nooit

meer een wandelaar in huis als logé.

Een vriend van mij die ook een logé heeft, riep dat al, nog voordat dag één om was.

Conclusie wij zullen nooit meer opteren als gastgezin.

Mvr g

Marius van Delden