snp-hp wandelreizen

• elsbeth

Hallo,

Heeft iemand op deze pagina ervaring met snp of hp-wandelreizen? Graag jullie reactie.

Groetjes Elsbeth

• Pieter

Hoi Elsbeth

Twee keer met SNP op reis geweest, eenmaal in Slowakije en eenmaal in Griekenland. Prima bevallen. In beide gevallen was er een gids bij, in Slowakije een jonge dame die veel van biologie wist, en in Griekenland een vrouw die veel van kunst en cultuur wist. Leuk was het dat de jongedame in Griekenland elke dag voor het avondeten allerlei wetenswaardigheden vertelde over de omgeving waar de betreffende dag verbleven. Het hangt uiteraard van de animo in de groep af in hoeverre men daar tijd voor uit trekt. SNP is een prima organisatie, maar ook daar gaat wel eens iets mis, en er zijn mensen die altijd wel wat te klagen hebben, ik heb gelukkig weinig problemen ondervonden bij al mijn vakanties bij welke organisatie dan ook.

• riha

hallo,

ik ben een keer met HP naar Marokko geweest. Mooie wandelreis. De nederlandse gids vond ik erg slecht. Ze wist niets van Marokko, was daar voor het eerst en kan (daarom) ook niet overweg met die cultuur (o.a. met de marokkaanse gids, steeds ruzie door onbegrip). Ik vond dat ontzettens tegenvallen. Hopelijk zijn hun andere reizen beter. In ieder geval maakt het dat ik niet snel meer met HP weg zal gaan.