training nijmeegse 4 daagse

• Pim

Ik wil dit jaar graag de Nijmeegse 4 daagse gaan lopen. Op hun site staat een mooi trainingsschema wat aangeeft in welke week je een aantal kilometers moet lopen om zo voldoende voorbereid te zijn op de 4 daagse zelf.

Nu ben ik op zoek naar wandelingen en routes van 20, 25 en 30 km. Wie kelpt mij?

Ik heb er al een aantal van wat minder kilometer maar wil graag ook de lange afstanden trainen. Mocht je me kunnen helpen dan wel graag routes e.d. in Noord Holland, omgeving Haarlem.

Alvast heel erg bedankt!

• Fvh.

Hoi Pim,

Leuk dat je voor de vierdaagse gaat trainen. Ik weet wel een site voor georganiseerde wandelingen door t hele land. Ik weet niet hoe mobiel jij bent? Kijk anders een op www.wandelkalender.nl of anders op www.nwb.nl Soms wordt eea in Overveen georganiseerd. Ook is t de moeite waard eens een dagje eropuit te trekken(Groesbeek!) Voordeel van de georganiseerde wandelingen is ook dat ze vaak goed gepijld zijn(M.N de NWB) en je ook met meerderen loopt.

Veel succes!!

FvH

• ann meeuwissen

kijk eens op www.wandelzoekpagina.nl, en misschien een idee om een Falk/ANWB kaart aan te schaffen als je die nog niet hebt kan je zelf routes uitstippelen. nr. 25 is Bollenstreek en Kennemerland

en bij Bentveld/Zandvoort of Vogelenzang heb je ingangen voor de Waterleidingduinen entree € 1,00 een kaart hiervan kost € 4,00 en je hebt een groot gebied wat heel mooi is en rustig.

loop je door naar de Langevelderslag dan je door de duinen tot Noordwijk aan toe lopen evtl terug over strand maar let dan op hoog/laag water. ongeveer 2 uur voor en 2 uur na laag water loopt het goed .Je kan ook vanaf Enkhuizen naar Hoorn 27,2 km of Hoorn-Alkmaar 30,6km of Alkmaar -schagen 28.6 km. van ns-naar ns station.

dit zijn delen van de Omringdijk, www.omringdijk.nl

medemblik-enkhuizen is 22,4km vanaf Hoorn met de bus naar Medemblik is het makkelijkste.

succes met trainen.

ann