lopen met rugzak, tent en wildkamperen

• Nienke

Wie houdt er, net als ik, van lopen met wildkamperen?

Mijn vorige wandelmaatje heb ik via dit soort oproepen gevonden. Nee, ik heb 'm niet de berg afgeduwd: het was een perfecte vakantie: we kregen zelfs een relatie, maar dat was helaas van korte duur. Omdat ik nog verliefd op hem ben en hij niet meer op mij kan hij voorlopig mijn wandelmaatje niet zijn, dus zoek ik een nieuw wandelmaatje.

Voor mij is het belangrijk dat ik me erg prettig voel bij iemand en dat het goed klikt, anders wil ik er niet mee weg. Nu heb ik ruim de tijd om dat uit te zoeken ipv het vorige gestress omdat mijn vakantie al gepland was.

Goed, als je nieuwsgierig bent; dan hoor ik het graag:

Ik ben 32 jaar en woon in Amsterdam.

groets Nienke

• Kees

Volgens mij komt het wel goed met jou. 32 jaar en dan zwerven met een rugzak en wildkamperen ook nog.

Ik wou dat ik nog 32 was…

• Jan

Kees,

ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik ben net 40 jaar geworden, en ik doe dat ook nog hoor! In november ga ik weer 5 dagen naar Slowakije.

Just keep on Going!

groeten

Jan

• Nienke

Mijn ouders, 58 jaar, lopen met rugzak van 18 kg en tent naar Santiago de Compostella voor hun plezier! Dat is niet mijn tocht: geef mij maar de Himalaya, maar ik bedoel maar; het is maar een voorbeeld he? hihi

groets Nienke

• Kees

Er komt een moment dat je zulke tochten niet meer kan maken.

Neem maar van mij aan dat dat geen hihi is….

• Nienke

Beste Kees,

Als je nu eens duidelijk vertelt wat er is waardoor je niet meer kunt wandelen zoals je zou willen dan weet ik dat en dan hoef je niets meer uit te leggen.

Goed idee?

groets Nienke

• Kees

Laat maar zitten.

Geniet zolang je kunt.

Groeten,

Kees

• Nienke

Zal ik zeker doen!

Ik wens je alle goeds!

Nienke

• FvH

Ben zelf 23 en ik wandel zeer graag! Zwitserland en Slowakije ben ik met SNP geweest, erg mooie tochten. Vroeger met scouting heb ik veel gekampeerd wat me zeer goed beviel. Niet in de wildernis maar wel op primitieve kampeerterreinen. ook met zware belading heb ik geen moeite. Wandelen is gezond!

FvH

• Jan

wauw, van hier naar de Himalaya! Geen wonder dat je dan af en toe een andere wandelpartner nodig hebt! ;)

Of wil je met hem/haar andere wandelingen doen?