UITGELOOT 4 DAAGSE NIJMEGEN

• Maud

Ik heb me nu bijna 1 jaar geoefend om mee te kunnen doen aan de 4 daagse. Helaas ben ik nu uitgeloot en daar baal ik verschrikkelijk van. Wie herkent dit?

• John Wolters

Ja dat herken ik. Dat is echt super waardeloos. Ik had al allerlei dingen gekocht en dan gaat het niet door, volgend jaar maar weer proberen

• Maud

Ben alleen benieuwd of je dan wel bij de 1e ronde zit of dat je dan opnieuw moet afwachten of je ingeloot wordt.John Wolters schreef:

>

> Ja dat herken ik. Dat is echt super waardeloos. Ik had al

> allerlei dingen gekocht en dan gaat het niet door, volgend

> jaar maar weer proberen

• Maxx

je loopt 'm nu niet,net als ik , en dus kun je ook volgend jaar geen plaatsje claimen…wordt dus wèèr afwachten volgend jaar! :-S

ben er nu bijna overheen,maar vind 't nog steeds een @$%#<&-systeem.

• Jan Stelwagen

Hoi Maud,

Wat een f… organisatie dat er maar een beperkt aantal deelnemers mee kan. Dan leggen ze toch meer routes uit!!!! Links laten liggen die club.

Groet,

Jan

• HANS DAVIDS

Hugo Hiking en Simone Sportief gooiden met modder

Het jochie was een echt buiten bewegings mensje, al met 13 maanden liep ie als een kievit door huis. In het voorjaar kreeg ie de kriebels. Het vriendinnetjje van iets verderop had dezelfde eigenschappen. De twee gingen samen op stap door de wijk. Eigenlijk was dat te gevaarlijk met het intensieve autoverkeer. Vooral ook, omdat voorbijgangers toestroomden om te kijken naar het sportieve ‘’wandelpaartje’’ De wijkagent had de ouders op het gevaar gewezen. De koters kregen een beperking opgelegd. Een bewegingslimiet van 4, meter 7500. milimeter De omtrek van de zandbak…….

Het peuter wandelduo, protesteerde hevig, beperkt in de beweging. De wijkagent en de ouders waren het erover eens: uit veiligheidsoverwegingen moest het duo zich aan de limiet houden. Maar ook in de zandbak was het dikke pret met “Hugo Hiking” en “Simone Sportief” zoals ze als bijnaam kregen. Het werd zelfs zo druk in de zandbak, dat de moeder van Hugo ging loten wie er vandaag wel en wie er vandaag niet in de zandbak mocht spelen. Twee mochten vandaag niet……….Moeder was strikt eerlijk. Haar eigen Hugo en z’n vriendinnetje Simone werden uitgeloot. Hugo was woest, plaste van nijdigheid in de zandbak en gooide het natte zand naar moeder en de andere kinderen. Wist hij veel, dat dit ‘’moddergooien’’ heette. Hij kon toen ook nog niet bevroeden, dat ‘m dat in 2005 opnieuw zou overkomen. Even was ie in 2005 weer dat kleine jongetje……………..

Hans Davids redaktie De Wandel Knipsel Krant

www.wandelsport.mysites.nl

• Bonnie

Ik herken het, maar mijn zoontje nog beter. Aangestoken door zijn zus en vader die vorig jaar al mee liepen. Wilde hij, 12 jaar oud het ook proberen. Moeder kon niet achterblijven en sloot zich bij haar sportieve gezin aan. Vader en dochter konden een plaatsje claimen, wij niet. Samen opgeven kon niet, dat moet individueel zei de vriendelijke dame. Zet het maar bij de opmerkingen.

Zo gezegd, zo gedaan, ik (moeder dus) werd ingeloot en zoonlief uitgeloot. Hier heben we dus 4x niks aan. Wij gaan net als vorig jaar aan de kant staan en hopen op volgend jaar. Baaaaaaaaaaaaaalen dus, maar de 4daagse zal ook balen, ik heb hun rekeningnummer laten blokkeren. Ik loop niet mee, dus naar het geld kunnen ze ook, . . . . . . . . . . . .dat ja. Heb wel netjes een mailtje gestuurd, geef mijn plaatsje maar aan een ander. Dat doen ze dus niet, helaas.

Bonnie.

• Cas

van ons drietal is ook 1 persoon uitgeloot.

wij zijn dus hard op zoek naar een startbewijs voor de 4x 50 km….

Is er iemand in het bezit van een startbewijs die hem niet gaat gebruiken?

(tegen betaling uiteraard…)

het zou zonde zijn als er startbewijzen ongebruikt blijven….

Cas

• martine

ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, zoek een startbewijs voor de 40 kilometer voor mijn wandelmaatje. dus tweetallen waarvan er ook eentje wel en een niet mag: misschien kunnen we een deal maken? mijn startbewijs voor volgend jaar ( dan mag ik in elk geval weer meedoen) te ruilen tegen die ene van jullie Zo zijn jullie volgend jaar verzekerd van een plekje?!

• ataturk

Te koop startbewijs voor Nijmegen 2005 zonder naam.

Groet,

Ataturk