Bloesemtocht

• Fvh

Even een vraag waar ik wel benieuwd naar ben: Zijn er nog meer forumwandelaars die ondanks de regen toch hebben deelgenopen aan de Rode Kruis Bloesemtocht? (16 April) En hoe hebben jullie dat ervaren? Ikzelf deed de 40, en vond het wel wat hebben. En de kleding? die gaat gewoon weer in de was(Zat een beetje modder op)

Kortom, heerlijk gewandeld.

Fvh

• Martin

Ja hoor, ik heb de 25 km gelopen. Omdat dit een mooie en gezellige tocht is, vind ik 25 genoeg. Jammer van het weer, maar de tocht blijft er toch nog mooi bij. En die blubber op de kleding. Ach: “ Omo wast door en door schoon”. Of niet dan?

• Willy

Ik heb deze tocht voor de eerste keer gelopen (25km.)

Het is een mooie tocht die door een prachtig landschap gaat dat net in bloei staat.

Over het slechte weer heb ik niemand horen klagen.

Ik weet niet of het door het slechte weer kwam, maar er stonden wel erg weinig mensen aan de kant.

Misschien ben ik in Nijmegen wel erg verwend met een enorm aantal bezoekers.

Ondanks dat toch zeker de moeite waart.

• Linda

Ik was er ook bij. De 25 bleek in de praktijk wel bijna 30 km te zijn. Dat was een beetje jammer voor mijn maatje, die nog niet meer dan 20 had gelopen. Met mooi weer (zoals vorig jaar) is het echt een feestje, dat was nu niet zo. Ik vind het altijd wel heel erg jammer dat je door al die regenkleding en capuchons minder van het uitzicht geniet en het loopt gewoon zwaarder als je lichaam zichzelf ook nog eens op temperatuur moet houden en je bij een rustpunt snel afkoelt. Toch was het een mooie tocht en de was is inmiddels al weer gedaan ook.

• erik

Helaas, ik liep de zondag ervoor al de Duinenmars en kan niet ieder weekeinde lekker aan de wandel. Regen en zo is niet zo'n probleem, te heet vind ik vaak vervelender. En inderdaad, de wasmachine is geduldig!

• Fvh

Inderdaad staan er nooit veel mensen aande kant om aan te moedigen. Op zich wel jammer. Hier waren zo hoorde ik dit weekend toch nog 20.000 wandelaars.

Fvh

• Fvh

Kijk eens aan nog een duinenmarser. Zelf liep ik hem voor de eerste keer op Zaterdag en dan de 25 km. Ook erg mooi om te doen vond ik. Grappig is wel dat mij de 40 km Bloesemtocht makkelijker afging dan de Duinenmars.

Fvh

• erik

Ik liep hem zondag, ook voor het eerst, en ook de 25 km. Had niet verwacht zoveel toeristische attracties van Den Haag te zullen zien (Madurodam, Omniversum) en eenmaal beland op de boulevard van Scheveningen, in het zonnetje tussen grill-luchten en de blik op tafeltjes met drankjes moest ik mezelf even overwinnen om nog verder te wandelen naar Kijkduin. Vanaf Scheveningen gaat er ten slotte ook een tram naar Den haag centraal……

• Fvh

Inderdaad, een mooie sightseeing en dat boulevardstuk dat zag er erg aantrekkelijk uit, maar aangezien ik deze mars als een soort testcase had gezien voor de Betuwetocht had ik onderweg niet uitgebreid gestopt. Maar wat betreft de variatie(Strand, duin, stad ed.) en de routeaangave dmv pijlen was hij erg goed.

Fvh

• erik

Jazeker, prima geregeld allemaal. En mijn vrouw en kinderen zaten in Kijkduin al te wachten (zij liepen de 10) dus ik had ook een goede reden om door te lopen.