New Balance...

• Aäron

Hallo,

Kan iemand me vertellen waar ik wandelschoenen van het merk New Balance kan kopen in verschillende breedte maten? Naam en adres van de winkel gewenst.

Groeten,

Aäron.

• Drs. Mallebroodje

Ja, dat kan ik u vertellen.

' t is echter niet gewenst

• marith

Hallo Aaron,

Kijk op www.newbalance.nl, of bel New Balance Nederland:033-4322001, er zijn heel veel verkoopadressen, ik weet niet in welke buurt je zoekt? Er staat ook altijd een stand bij de Nijmeegse Vierdaagse.

Succes!

Marith

• Aäron

Hoi Marith,

Ik zal eens kijken op de website. Ik hoop daar meer te vinden. Ik zoek in de regio Eindhoven. Ik woon niet in Eindhoven, maar wel in de buurt van…

Groetjes,

Aäron.

• marith

Hallo Aaron,

Ik zag dat op hun website Eindhoven niet vermeld stond. Er zijn daar wel dealers:

Hooghuis Sport 2000, Intersport de Heuvel, Perry Sport, Run2day.

Succes en wandel ze!!

Marith

• Aäron

Hoi Marith,

Ik ben vandaag geslaagd voor een nieuw paar wandelschoenen. New Balance. Dit keer wel een juiste breedte maat. In Eindhoven bij Runnersworld.

Groeten,

Aäron.

• Ruud Klein Hofmeyer

Ik moet dit jaar weer nieuwe schoenen kopen voor de Vierdaagse. Welk model is dit jaar de “Vierdaagse” schoen? Omdat ik ze eerst thuis in wil lopen, voordat ik langere tochten ga wandelen, wil ik graag weten waar ik deze schoenen op dit moment kan kopen. Liefst bij een zaak bij mij in de buurt (Harmelen) en bij voorkeur een zaak waar men meetapparatuur heeft om de juiste schoen- en breedtemaat te bepalen, omdat ik onlangs weer nieuwe steunzolen heb gekregen.

Vriendelijke groeten,

Ruud Klein Hofmeyer.

• laarzenheuvel

Hoi ruud,

Probeer de zwerfkei in woerden eens. Daar hebben ze meetapperatuur, veel keus, goede service en kun je de schoenen goed uitproberen.