Wandelmaatje regio Utrecht gezocht

• Jolanda

Ik zoek wandelmaatjes (m/v, 35-45 jaar) in de regio Utrecht voor wandeltochten rond de 15-20 km, niet te fanatiek, geen marstempo, een of meer terrasjes tussendoor worden zeer gewaardeerd.

Bv. NS wandeltochten of Rondomdedom dit is een wandelroute van de Nederlandse Wandelbond rondom Utrecht.

• Lonny

Beste Jolanda,

Ik woon ook in de regio Utrecht en heb mij onlangs aangemeld bij Wandelpool, wandeltochten georganiseerd door de deelnemers zelf. Je vindt het adres ergens op de startpagina bij wandelclubs. Als je binnenkort gaat wandelen in de omgeving Utrecht houd ik me aanbevolen. Stuur me maar een berichtje.

Jolanda schreef:

>

> Ik zoek wandelmaatjes (m/v, 35-45 jaar) in de regio Utrecht

> voor wandeltochten rond de 15-20 km, niet te fanatiek, geen

> marstempo, een of meer terrasjes tussendoor worden zeer

> gewaardeerd.

> Bv. NS wandeltochten of Rondomdedom dit is een wandelroute

> van de Nederlandse Wandelbond rondom Utrecht.

• milia

Als jullie gaan: ik, vrouw 46 - woon (pas) in Almere maar vindt jullie wel ergens in Utrecht - wil graag eens met eigen ogen zien hoe mooi het hier in de omgeving is.

Laat me even weten wanneer?

Ik kan in het weekend en op woensdagen, de rest werk ik.

• catherine.hesselmann

Hoi Jolanda,

Samen met nog twee anderen ben ik overgebleven uit een groter wandelgroepje, en die willen we weer wat uitbreiden. Wij wandelen altijd op zondag, meestal rond de 15 km. Aanstaande zondag doen we de NS wandeling van Baarn en we verzamelen om 12.30 uur op station baarn. Heb je ook zin om te komen?

groetjes catherine

• loes

Beste Catherine,

Vond je advertentie op internet. Ik ben Loes 60 jaar woon in Utrecht en zou mij graag willen aansluiten bij jullie wandelgroepje. De zondagen en het aantal kilometers dat jullie lopen sluit aan bij mijn wens.

Ik hoop even iets van je te horen.

groeten Loes