Wandelmaatje voor trainen 4daagse van nijmegen

• Marcella

Ik ben een meisje van 23 en woon in Noord-Brabant. Dit jaar ga ik voor de 2e keer de 4daagse van Nijmegen lopen. Nu zoek ik een wandelmaatje (m,v) die in de weekenden mee wil trainen voor de 4daagse. Door de week kan evt ook, maar wordt moeilijker ivm werk. Liefst uit de omgeving Noord-Brabant( Schaijk, Oss, Uden, Grave).

• Marcel Andeweg

Marcella,

Misschien maak je meer kans op een reactie als je jouw oproep ook laat plaatsen op www.4-daagse.nl.

Succes,

Marcel. (advo-sport.dedas.com)

• daan

hi alles geod? ik ben daan 28 uit uden ik heb me ingeschreven en hoop dit jaar wel ingeloot te worden. werd vorig jaar uitgeloot. Ik loop mee en heb me insgeschreven bij blaren voor afrika is sponserloop kleine groep. Slaapplek in nijmegen om de 10 km post en een massage verzorging alles voor 150 euro. Ik zoek ook iemand om mee te lopen in de weekenden ik werk ploeg dus week vroeg weeklaat en 1 zat.

hoop van je te horen.

gr. daan

• daan

Hi alles goed? ik ben daan 28 uit uden. Woon hier naast het bos. werk ook fulltime. ik loop bij blaren voor afrika das een wandel vereniging di slaap plaats en verzorging, eten massage enz bied tegen vergoeding en is sponsrloop voor ons. Ik weet niet of ik wordt ingeloot maar komen we week 15 vanzelf achter. Ik wandel zowiezo graag dus trainn n lopen wil ik altijd wel. ik ga 17 april ook de bloesemtocht lopen met 4 andere van de vereniging een idee wieken ze niet weet ook niet wat ze lopn hoor het nog wel hahah. ik loop dan de 40 en bij nijmeegse de 50. Lijkt je leu ksamen te trainen of mee te lopn bij blaren voor afrika is wel erg gezellig een week lang. let me know.

Trainen lijkt me zowizo leuk, dus hoop van je te horen. als je vragen hebt hoor ik het wel owja was vorig jaar uitgloot bagger!

xx

daan