Compostela

• Frans Beckers

Over een jaartje wil ik naar Santiago trekken.

Vooral via GR-paden.

Wie kan mij helpen aan info over de GR 11 in de ‘Pyrénées espagnoles’ van af de Col de Somport tot aan de Atlant. oc. Dan verder door de Picos de Europa waarna ik terug de camino Frances zal opzoeken om zo via het Cruce Fero en Galicië in Santiago aan te komen na ongeveer 4 maanden..

• trudi middelkoop

Dag Frans,

Wellicht kan ik je helpen aan het adres van een persoon die al 30 jaar lang de GR routes bewandelt en jou aan de nodige informatie kan helpen.

Met groet,

Trudi Middelkoop

• Meindert

Hoi trudi,

Net als Frans heb ik ook het plan om naar Santiago de Compostella te lopen. Mocht deze persoon email hebben mag ik dan ook zijn adres?

Bij voorbaat dank,

Meindert

• .

…..:O…..

• Frans Beckers

Mijn e-mail adres is: Frans.Beckers@yucom.be

• .

:Z

• Beckers Frans

Ik ben net terug van een voettocht Lommel - Santiago via GR-paden, cam. del norte en de cam. primitivo. Mijn staproute zag er als volgt uit: Lommel, Namen, Reims, Vézelay, Le Puy, Navvarenx, Olloron St-Marie, Somport, Roncevallles, Irun, Zollenzado, Bilbao, Santander, Llanes, Oviedo, Lugo, Pallas de Rei, Santiago.

In 101 dagen legde ik ongeveer 3500 km af.

Indien iemand belangstelling heeft om hetzelfde te ondernemen, ben ik steeds bereid om info te verstrekken.

Frans. schreef:

>

> …..:O…..