Heey Peetje,
Wat leuk dat je reageerde.
Ik ben inderdaad naar de vierdaagse geweest en heb Michael daar ontmoet.
Het bleek een totale mislukking te zijn.
We hadden, na de berichtjes hieronder, een innig mailcontact. Hij stuurde me zelfs foto's en zag er waanzinnig goed uit, dus ik heb flink gefantaseerd de afgelopen weken….. Zo'n stuk wilde ik wel in mijn tentje hebben!!
Ik had nog niet zo'n wandelervaring dus heb zelfs ook dat flink geoefend in mijn karige vrije uurtjes.
Bepakt en bezakt reisde ik af naar het mooie heuvelachtige Nijmegen.
Ik had aan alles gedacht, condooms met een smaakje, Tarzan de Multidildo, Erotische massage olie, Spaanse Vlieg, zweepjes, eetbare onderbroekjes….. het zouden topdagen worden met de spannende Michael.
helaas viel de werkelijkheid vies tegen.
Hij had me foto's gestuurd van een mooie man in blote bast, die eruitziet alsof hij al tien jaar flink traint.
Echt zo'n man in wiens armen je werkelijk wegzinkt.
Toen ik hem zag, bleek hij een miezerig mannetje te zijn van 1.65 in de lengte en 50 cm in de breedte.
Jekkiebah.
Had ik daar nu zo mijn best voor gedaan?
Michael De Bedrieger bleek uit onzekerheid een plaatje te hebben gekopieerd van een Chippendale en daar zijn eigen kop op te hebben geplakt met een fotoprogramma. Bovendien had hij net gedaan alsof het carnaval was wanneer deze foto werd genomen dus was de kop redelijk weggeschimkt.
Dus zelfs zijn hoofd viel tegen.
Zwaar teleurgesteld keerde ik huiswaarts.
Nooit meer zou ik afspreken met een wandelaar.
ik zit nu echter nog wel met mijn hele pretpakket opgescheept.
Daarom vraag ik jou, Peter, bij deze, of jij zin hebt deze met mij op te maken……
Dan zal ik het nog een keer proberen met een wandelaar……..
Ik ben een mooie Braziliaanse, heb een flinke C-cup en lange krulharen.
Ik zie er redelijk goed uit, al zeg ik het zelf.
Laat je nog even een berichtje hier achter om me te laten weten of dat wij een afspraakje hebben???
ondeugendexxxxx Miertje xxxx
'