Liesbeth, bezint eer ge begint!
Onderwerp: Vrouwen zeiken alleen maar
Auteur: De Afpilser (catv8168.extern.kun.nl) Datum: 19-06-2000 01:33 Laatst had ik weer een vette discussie met wat vrienden van mij. Het onderwerp was vrouwen. Ik ben er proefondervindelijk achtergekomen dat de gemiddelde vrouw de laatste decennia toch aardig kan zeuren en/of zeiken. Mijn stelling luidde dan ook: “Ik denk dat 35 % van alle Nederlandse vrouwen regelmatig teveel zeikt.” Mijn vrienden twijfelden enigszins aan dat percentage, het merendeel dacht dat dat percentage aan de lage kant zit. Opeens kreeg ik een waanzinnig goed idee. We houden gewoon een soort enquete. Dus vrouwen, reageer, en beken eerlijk dat je teveel zeikt.
Onderwerp: RE: Vrouwen zeiken alleen maar
Auteur: De Afpilser (catv8168.extern.kun.nl) Datum: 21-06-2000 20:13 Hmmm, Ze zou wel eens gelijk kunnen hebben. Vrouwen en mannen moeten verschillend zijn qua karakter, anders geen voortplanting. Geniaal. Ik vind jou ook wel spannend, bij de weg. Misschien is het leuk om dit onderwerp onder het genot van een lekker dineetje eens verder uit te diepen en tot een gezamenlijk standpunt te komen. Greetings, De Afpilser
Auteur: @jc (de Vrouw die reageert) (ipc379a26c.dial.wxs.nl) Datum: 22-06-2000 17:49 Leuk idee, maar doordat ik mijn vriend nog steeds de spannendse man op de wereldbol vind, kan ik helaas niet op je uitnodiging ingaan!
Auteur: De Afpilser (catv8168.extern.kun.nl) Datum: 22-06-2000 18:25 Das dan toch verdomd jammer. Nou ja, ik zoek wel verder.
Auteur: @jc (de Vrouw die reageert) (ipc379a26c.dial.wxs.nl) Datum: 22-06-2000 18:38 als je dan maar niet bij het eerste gesprek dit onderwerp aansnijdt dan! (zie onderwerp)
Auteur: De Afpilser (catv8168.extern.kun.nl) Datum: 24-06-2000 13:22 Ik doe mijn best, maar het intrigeert me zodanig, dat ik bij elk gesprek met een mogelijke kandidate al snel op dit ene onderwerp terechtkom. En dat is inderdaad niet echt bevorderlijk voor de voortgang van de conversatie.