Wandelen met de hond.

  • Its me

    Hoi allen.

    Wij zijn op zoek naar wandelroutes in Nederland, waar de hond ook los mag lopen.

    Iemand adressen waar ik deze info kan vinden?

    Alvast bedankt.

    Jan

  • Lidy Noorman

    Ha Jan,

    Ik ken het probleem. Ik zoek ook al jaren naar die plekken waar ik met mijn vrij rond lopende honden welkom ben. Het is niet simpel. Er is een boekje waar veel in staat “Reizen met de hond” van P Dekker & L van Weelden. Hier kom je al een heel eind mee. Voor tips van jou kant hou ik me graag aanbevolen:

    Lidy.Noorman@zonnet.nl.

    Alvast succes en bedankt.

    Lidy en honden

  • mildred verhorst

    Hallo Jan,

    Helaas kan ik je niet helpen ,maar ik ben wel geinteresseerd in wandeltochten met de hond…

    Via de snp site ben ik hier vanavond op terecht gekomen en het lijkt me hs leuk om te wandelen met anderen…. en dat de hond dus mee kan.

    Ik hoop wat van je te horen.

    Hartelijke groeten,

    Mildred.

  • Hanneke

    Beste Jan en anderen,

    er is in de Drunense duinen een uitgezet pad waar je de hond los mag laten lopen. Het begint bij de Roestelberg, een uitspanning aan de rand van de duinen, vlakbij Sprang-Capelle en Kaatsheuvel. Je loopt deels door bos, deels door duinen en onderweg is er een ven waar de hond in mag zwemmen. Het hele pad loop je in een a anderhalf uur. Let wel op: het is er vooral in het weekend behoorlijk druk met honden en hun eigenaars. Dat neemt niet weg dat het een heel prettig pad is om te lopen.

    Ik heb daarnaast horen verluiden dat ook in de bossen bij Chaam een dergelijk pad zou moeten zijn. We zijn van plan om het uit te zoeken maar zijn er nog niet aan toe gekomen. Ik ben daarnaast ook heel benieuwd naar paden waar de hond los mag en naar stukken strand waar je gewoon met de hond mag komen.

    Ik hoop jou en de beide andere beantwoorders van je bericht hiermee een klein stukje op weg te hebben geholpen.

    Vriendelijke groet,

    Hanneke.

  • annet

    Dag allemaal,in het Panbos in Bosch en Duin (provincie Utrecht) mogen honden officieel loslopen.Je kunt daar een wandeling van 12 km lopen die uitgezet is. Annet.