Nijmeegse vierdaagse 2001

  • Ingrid

    Ik zoek mensen in de buurt van Tilburg die met mij willen gaan trainen voor de volgende vierdaagse. Ben een onervaren loper maar hoop door goede voorbereiding de vierdaagse uit te kunnen gaan lopen!

  • Frans Leijtens

    Misschien is de winterserie van Hart van Brabant een idee om te trainen of mensen te ontmoeten die ook aan het trainen zijn. Vanaf november tot maart houdt wandelclub Hart van Brabant 5 wandeltochten vanuit cafe Boerke Mutsaers (naast station Tilburg west). Je kunt kiezen uit 10, 25 of 40 kilometer wandelingen.

  • Ed

    Ik heb al enige jaren ervaring, o.a. met het lopen van de Drentse wandelvierdaagse. Heb die tot nu toe met mijn dochter (15) max. 4 x 30 gelopen, weet niet zeker of zij klaar is voor de Nijmeegse. Begin binnenkort weer ,met trainen, vnl. langere (vanaf 25 km.) afstanden, meestal in de weekends.Woon in Veghel, ben 43 en werk in de buurt van Tilburg.

    Laat even weten of je hier iets in ziet.

  • Marcel Andeweg

    Beste Ingrid,

    Graag verwijs ik je voor goede verzorging en eventuele huisvesting voor de Vierdaagse naar de website van ADVO-SPORT: advo-sport.dedas.com

    Heb je daarna nog vragen of mis je nog informatie, kan je via de mail reageren en zal ik trachten je bericht te beantwoorden.

    Groet, Marcel Andeweg.