Nijmeegse vierdaagse

  • LIESBETH

    Ik ben zo nieuwsgierig hoe het dit jaar is vergaan met de vierdaagse in Nijmegen…..

    Als hij afgelopen is, dan wil ik graag hier de reakties van mensen lezen die ook die vierdaagse heeft gelopen.

    Michael, aarzel niet om ook even jouw ervaringen van de vierdaagse te beschrijven.

    xxxxxx

    Van Liesbeth…..

  • Myra

    hehehe

  • Peter

    Myra

    heb jij de 4 daagse op zij hondjes gedaan?

  • LIESBETH

    OH zeg, nou nou……Peter toch, is dit een doordenkende vraag ?

    Of een vraag wat gaat leiden naar een huwelijks aanzoek ?

    Groetjes van Liesbeth, die vreugdzaam afwacht wat het antwoord van mijn wandel vriendin Myra hierop zal zijn.

    ehehh

  • Myra

    Heey Peetje,

    Wat leuk dat je reageerde.

    Ik ben inderdaad naar de vierdaagse geweest en heb Michael daar ontmoet.

    Het bleek een totale mislukking te zijn.

    We hadden, na de berichtjes hieronder, een innig mailcontact. Hij stuurde me zelfs foto's en zag er waanzinnig goed uit, dus ik heb flink gefantaseerd de afgelopen weken….. Zo'n stuk wilde ik wel in mijn tentje hebben!!

    Ik had nog niet zo'n wandelervaring dus heb zelfs ook dat flink geoefend in mijn karige vrije uurtjes.

    Bepakt en bezakt reisde ik af naar het mooie heuvelachtige Nijmegen.

    Ik had aan alles gedacht, condooms met een smaakje, Tarzan de Multidildo, Erotische massage olie, Spaanse Vlieg, zweepjes, eetbare onderbroekjes….. het zouden topdagen worden met de spannende Michael.

    helaas viel de werkelijkheid vies tegen.

    Hij had me foto's gestuurd van een mooie man in blote bast, die eruitziet alsof hij al tien jaar flink traint.

    Echt zo'n man in wiens armen je werkelijk wegzinkt.

    Toen ik hem zag, bleek hij een miezerig mannetje te zijn van 1.65 in de lengte en 50 cm in de breedte.

    Jekkiebah.

    Had ik daar nu zo mijn best voor gedaan?

    Michael De Bedrieger bleek uit onzekerheid een plaatje te hebben gekopieerd van een Chippendale en daar zijn eigen kop op te hebben geplakt met een fotoprogramma. Bovendien had hij net gedaan alsof het carnaval was wanneer deze foto werd genomen dus was de kop redelijk weggeschimkt.

    Dus zelfs zijn hoofd viel tegen.

    Zwaar teleurgesteld keerde ik huiswaarts.

    Nooit meer zou ik afspreken met een wandelaar.

    ik zit nu echter nog wel met mijn hele pretpakket opgescheept.

    Daarom vraag ik jou, Peter, bij deze, of jij zin hebt deze met mij op te maken……

    Dan zal ik het nog een keer proberen met een wandelaar……..

    Ik ben een mooie Braziliaanse, heb een flinke C-cup en lange krulharen.

    Ik zie er redelijk goed uit, al zeg ik het zelf.

    Laat je nog even een berichtje hier achter om me te laten weten of dat wij een afspraakje hebben???

    ondeugendexxxxx Miertje xxxx

    '

  • Bas

    Ik vond het dit jaar een geweldige Vierdaagse. Het weer was goed. De routes waren over het algemeen goed te lopen, op enkele stukken na zoals de dijk tussen Oosterhout en Lent. Wat ik wel lastig vond was dat bijvoorbeeld in Elst en Wijchen als het ware files ontstonden omdat de straten te smal waren, maar volgens mij is hier niet echt veel aan te doen. De mooiste dag (en dus de mooiste route) vond ik de 3e dag (Dag van Groesbeek). En de verhalen die de ronde doen over de Zevenheuvelenweg zijn voor mij niet uitgekoemen. Ik heb deze weg met plezier en zonder al te veel inspanning gelopen.

    Volgend Jaar weer!

  • Liesbeth

    Wat geweldig Bas !!

    Een heleboel mensen vonden het dit jaar zeer geslaagd allemaal.

    Ik denk dat dat kwam omdat de temperaturen niet zo hoog waren opgelopen.

    Mischien dat ik volgend jaar ook mee loop…………

    Ik heb wel gekeken op de t.v en zag toen een bekende voorbij lopen, ene Michael.

    Wat had ik hem daar graag ontmoet zeg……maar ja, ik kon helaas niet van huis weg omdat ik last had van ontstoken aambeien….dus vandaar.

    Hoeveel kilometers had jij gelopen zei je ?

    Veel liefs van Liesbeth.

  • Peter

    Miertje,

    ik heb zeker wel interesse, sorry dat het door vakantie wat verlaat is.

    Het enige wat ik hoop is dat je geen bosmiertje bent want dan zou je pakket ook

    nog pleisters en aanverwante middelen moeten zitten als doekjes voor het bloeden (geen tampons).

  • Peter

    Hoi Myra,

    je zomaar laten zitten met je pakket wil ik zeker niet.

    Ik hoop alleen dat je geen bosmiertje bent, want dan zou je nog pleisters moeten hebben al doekje voor het bloeden. Ik hou van lang lekker lang met een goede opwarmer. Een keertje afspreken in een sauna in de omgeving van Eindhoven? Dan weten we meteen wat voor vlees we in de kuip hebben.

    groetjes en kusjes Peter